עם מנהלים בארגונים במוקד של CGS ישראל
עודד שפירא, מנכ"ל חברת שירותי התמיכה הטכנית במיקור-חוץ CGS ישראל, אירח באחרונה במוקד שלה בנתניה 22 מנהלות ומנהלים ממוקדי שירות של מגוון ארגונים, למפגש בנושא עמידה ביעדי המוקד. את המפגש ארגנה אורית אביטל, מנכ"לית אוטוריטה – חברת ייעוץ, פיתוח והדרכה, שמתמקדת במוקדים ועובדת עם כל הדרגים בהם – מנציגים ועד למנהלים בכירים.
לאירוע הגיעו, בין היתר, מנהלי המוקדים של כלל ביטוח, פדקס (Fedex), שסטוביץ', פספורטכארד, פמי פרימיום, פמה ליסינג, אלטמן, רוח טובה, קל אוטו, קרנות השוטרים, החברה להגנת הטבע, מלון רמדה, המרכז הרפואי הדסה, עודכנית והלמן אלדובי.
רע קטררו, ראש צוות ב-CGS ישראל, הוביל את המשתתפים לסיור במוקד, והציג את הקמת ותפעול המוקד כדי לעמוד בדרישות של דל (Dell) – הלקוח הגדול של CGS ישראל. המוקד נותן תמיכה למחשבים השולחניים והניידים של דל בישראל – בעברית וברוסית, תמיכה לשרתים של דל בארץ – בעברית, ותמיכה ברוסית למחשבים השולחניים והניידים של החברה בשבע מדינות שבעבר השתייכו לברית המועצות.
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
תגובות
(0)