ריפורטי יוצאת לסבב גיוס נוסף ומתכוונת להכפיל את מספר העובדים

החברה, שבין המשקיעים בה נמצא אהוד ברק, תשתמש בכסף על מנת להתרחב ולפתח את הפלטפורמה שלה, שמסייעת לאנשים לתקשר במצבי חירום בדרך קלה יותר עם הרשויות

איריס חרמון, סמנכ"לית השיווק של ריפורטי. צילום: ענבל מרמרי, ריפורטי

הסטארט-אפ ריפורטי (Reporty) יוצא לסבב גיוס כספים נוסף ומתכוון להכפיל את מצבת כוח האדם שלו, שעומדת כיום על 50 איש – כך מסרה איריס חרמון, סמנכ"לית השיווק של החברה, שהשתתפה בכנס הערים החכמות Smart City 2017, שנערך באחרונה בברצלונה.

ריפורטי הוקמה ב-2014 על ידי היזם אמיר אליחי וקבוצת משקיעים, שהמפורסם שבהם הוא ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק. היא גייסה עד כה 8.9 מיליון דולר ויש לה סניפים בתל אביב ובניו-יורק.

"החברה מפתחת פלטפורמה לתשתיות חירום לאומיות ונועדה לשנות את הדרך שבה אנשים מתקשרים עם הרשויות במצבי חירום", אמרה חרמון. החברה מספקת כלים לאזרח שברשותו סמארטפון להזעיק שירותי חירום או לקבל סיוע מידי באמצעות שידור וידיאו ממכשיר הסלולר שלו.

האפליקציה שמפעילה את השירות מבוססת על יכולת לזהות מיקום מדויק של מי שמבקש עזרה ומקום האירוע. היא כוללת ממשק משתמש נוח וזמין, ובגרסה היותר מורכבת שלה מתחברת למערכות התשתית העירונית, שמופעלות על ידי מוקדי שליטה ובקרה.

אחד הגופים בהם מופעלת הפלטפורמה הוא מגן דוד אדום. "ברגע שבעל המכשיר מפעיל את האפליקציה החינמית, המוקדן במגן דוד אדום או בכל שירות חירום אחר לא צריך לתחקר אותו יותר מדי. הוא רואה את כל הפרטים שהוא צריך בדקות הראשונות, שהן קריטיות ביותר", אמרה חרמון. לדבריה, "על פי מבדקים שנעשו, שיחת הווידיאו למוקדן מאפשרת לו להגיב בתוך 40 שניות, לעומת זמן תגובה של 3.5 דקות שלוקח בשיחת טלפון רגילה – אז בעל המכשיר שמזעיק עזרה צריך להשיב על שורה של שאלות במקביל להזעקת העזרה".

יש גרסה נוספת של המערכת, שממפה עבור מנהל המוקד את תמונת המצב הכללית של קריאות החירום שמגיעות אליו ומאפשרת לו לתעדף בהתאם למה שהוא רואה. "כיום, יכולת התעדוף מוגבלת וכל קריאה מטופלת באופן פרטני – ולא תמיד ביחס לצרכים דחופים אחרים. המערכת שלנו מאפשרת לתעדף בצורה טובה יותר".

האפליקציה – גם ברשויות מקומיות

יצוין כי האפליקציה מוטמעת גם במערכות המוקדים של רשויות מקומיות, בהן רעננה, רמת גן, רמת השרון, יבנה, חדרה ומודיעין, ומוצעת להורדה לתושבים שלהן. היא מוטמעת גם בחו"ל, במדינות כמו הונדורס, סינגפור ומקסיקו.

"המהות המרכזית של הפלטפורמה שלנו היא חיבור טוב וישיר יותר בין האזרח לרשות בצורה שקופה ומהירה, וזו מהות העיר החכמה בעינינו, לתת לאזרחים שירות טוב יותר ולהגביר את ביטחונם", אמרה חרמון. כהוכחה לכך, היא מציינת שעד היום 300 אלף איש בארץ הורידו את האפליקציה החינמית, ללא שום מסע פרסום או קידום.

סבב הגיוס נועד כדי להגביר את השיווק של המערכת והיא תוצע לשירותי חירום נוספים, כמו משטרת ישראל ושירותי הכבאות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים