"המשתמשים דורשים מערכות פשוטות והמנמ"רים מנהלים סביבות מורכבות"

"העולם הטכנולוגי של המנמ"ר הוא תמונת מראה הפוכה מהפשטות שהוא נדרש לספק למשתמשים שלו", אמר אדר אייל, מנהל פעילות אזורי, Ixia ● "רכישת החברה על ידי Keysight Technologies לא שינתה את אופי הפעילות שלנו"

אדר אייל, מנהל פעילות אזורי באיקסיה. צילום: יח"צ

"המנמ"רים כיום נמצאים בין הפטיש לסדן. מצד אחד, המשתמשים – פנימיים ולקוחות, דורשים זמינות מסביב לשעון, פשטות וממשקים אינטואיטיביים למערכות הטכנולוגיות. מצד שני, המורכבות של ה-IT הולכת וגדלה", כך אמר אדר אייל, מנהל פעילות Ixia בישראל, רוסיה, טורקיה, מזרח אירופה ואפריקה.

לדברי אייל, "המנמ"ר נדרש לניהול מספר רב של נקודות ומכשירי קצה; ההגירה לענן מייצרת סביבות היברידיות מורכבות, קשות יותר לניהול, שמצריכות ניטור ונראות סביב השעון; איומי הסייבר מתעצמים ברמה אקספוננציאלית; ותקציבי ה-IT אינם גדלים בהלימה לכמות המשימות והאתגרים. כל זה מחייב ניהול הדוק ויעיל של מערך ה-IT הארגוני".

"העולם הטכנולוגי של המנמ"ר הוא תמונת מראה הפוכה מהפשטות שהוא נדרש לספק למשתמשים שלו. עליו לנהל מערכת מורכבת, סביב השעון. בנוסף, עליו לטפל בפעילות השוטפת, ולהוביל חדשנות טכנולוגית, וכל זאת עם משאבים מוגבלים ואף מצומצמים".

לזהות כ-40 אלף סוגי מתקפות סייבר שונות

"Ixia נמצאת בדיוק בעולמות האלו", אמר אדר. "אנחנו מציעים למנמ"ר פתרונות התומכים בפעילות ה-IT. האחד, לטובת ניראות של הרשת, עם ראייה מפוקחת ומדויקת של המידע העובר בה. המערכות שלנו מסננות ומטייבות את הנתונים המוזרמים למערכות השו"ב ולפיירוול הארגוני ומאפשרות להשיג שליטה טובה על הרשת. זה חשוב במיוחד בעולם היברידי. הן יודעות לזהות כ-40 אלף סוגי מתקפות סייבר שונות".

פעילות נוספת של החברה, אמר אדר, "נוגעת בעולמות הבדיקות והסימולציה. אנו מאפשרים לארגון לבצע בדיקות והדמיות של הרשת הארגונית בתנאי מעבדה, כדי לבדוק את הביצועים שלה, לאחר שדרוג, הוספת מערכות חדשות, או כדי לזהות נקודות תורפה".

אנו מביאים, ציין, "ניסיון והיכרות עם השוק של שני עשורים, ומציעים פתרון כולל שמכסה את עולמות אבטחת המידע, נראות הרשת והבדיקות – מקצה לקצה, עם יכולות ניהול של הרשת".

בפברואר השנה Keysight Technologies, הפועלת בעולם התוכנה וציוד לתעשיית האלקטרוניקה, רכשה את Ixia תמורת 1.6 מיליארד דולר במזומן. הנרכשת העמידה את עצמה על המדף בדצמבר האחרון, ועל לקוחותיה נמנים 15 יצרני ציוד התקשורת הגדולים בעולם, 47 מתוך 50 חברות הטלקום הגדולות בעולם ו-77 ארגונים מרשימת פורצ'ן 100 (Fortune 100).

"הרכישה לא שינתה את אופי הפעילות שלנו", ציין אדר. "היא השפיעה לחיוב, בחיזוק ובמיצוב שלנו בשוק ופתחה לנו הזדמנויות חדשות. החיבור בין ההיצע שלנו לזה של Keysight מביא לשוק יותר פתרונות".

"Ixia פועלת כחטיבה עצמאית ב-Keysight, פיתוח המוצרים החדשים נמשך בקצב מהיר. רק לאחרונה הוצאנו לשוק פתרונות חדשים לעולמות הבדיקות של רשתות הדור החמישי, פתרונות לעולם הגנת הסייבר לפענוח תעבורה מוצפנת הנכנסת לארגון, ופתרונות בדיקה חדשים לעולמות הענן. ברמת הפיתוח העסקי אנחנו חווים גידול בהיקפי הפעילות של החברה, בעולם וגם בישראל".

בישראל, סיכם אדר, "Ixia פעילה בצורה ישירה מאז שנת 2011. החברה מפעילה בתל אביב מטה אזורי, האחראי, בנוסף לשוק הישראלי – גם על רוסיה ומדינות ברית המועצות לשעבר, טורקיה, מזרח אירופה ואפריקה. בשוק המקומי יש לנו עשרות רבות של ארגוני אנטרפרייז מכלל המגזרים. אנחנו מפעילים מרכז תמיכה מקומי הפועל סביב השעון, וכן גוף של שירותים מקצועיים, לטובת ביצוע פרויקטים ותמיכה בלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים