עוד תלונות בנוגע ל-Nexus One: לקוחות טוענים שהתמיכה הטכנית של גוגל לא יעילה

לפחות בשלב זה, ענקית החיפוש מסתפקת במתן תמיכה באמצעות מיילים ופורומים ברשת, ואינה מפעליה מוקדים טלפוניים או תחנות שירות ● בנוסף, לקוחות רבים שנאלצו לפנות ישירות ל-HTC או ל-T-Mobile, טענו שטורטרו בין שתי החברות ● מגוגל נמסר, כי "אנו פועלים בכל המהירות האפשרית על מנת לפתור כל בעיה שצצה למשתמשים שלנו"

Nexus One, הטלפון החכם של גוגל (Google), ממשיך לעורר ביקורות מקרב משתמשים מתוסכלים. לאחר שבתחילת השבוע התלוננו משתמשים רבים על קשיי גישה לרשת הדור השלישי, כעת נשמעות תלונות חוזרות ונשנות בנוגע לאיכות התמיכה הטכנית של גוגל. נכון לשלב זה, ענקית החיפוש לא פתחה מוקד טלפוני או תחנות שירות שבהן ניתן לקבל תמיכה ל-Nexus One, ומשתמשי המכשיר נאלצים להסתפק בפורומים של גוגל ובמשלוח שאלות וטענות באמצעות המייל.

בעיה נוספת שבה נתקלו לקוחות מתוסכלים של Nexus One, היא טרטור חוזר ונשנה בין החברות הקשורות למכשיר. לקוחות שלא הסתפקו בתמיכה האינטרנטית של גוגל, ורצו לשוחח עם נציג שירות, יצרו קשר T-Mobile, המספקת את התקשורת הסלולרית למכשיר. משם, הם הופנו ל-HTC, המייצרת את המכשיר, ומשם הופנו שוב ל-T-mobile – וחוזר חלילה. יצוין, כי בעיה דומה של גלגול אחריות בין חברות שונות האחראיות לאספקת צדדים שונים של אותו השירות, מוכרת לגולשים ישראליים רבים, שלא פעם מטורטרים בין ספק האינטרנט לספק התשתית.

קן דולייני, אנליסט מגרטנר (Gartner), ציין שמודל תמיכה המבוסס על רשת האינטרנט בלבד כבר הוכיח את עצמו בעבר כלא מוצלח, ושלהערכתו בסופו של דבר לגוגל לא יהיה מנוס מלספק ללקוחותיה גם נקודות שירות – ככל הנראה על בסיס שותפות עם ספקיות הסלולר של המכשיר. מנגד, דולייני אמר, כי נראה שבעיות הגישה לרשת הדור השלישי מהן סובל Nexus One אינן חריגות, וכי מדובר בבעיות סטנדרטיות המופיעות כמעט בכל מכשיר חדש.

יצוין, כי העובדה שאפל (Apple) מעניקה ללקוחותיה תמיכה משולשת – הן באמצעות האינטרנט, הן באמצעות מוקד טלפוני והן באמצעות תחנות שירות בחנויות – נחשבת לאחד מגורמי ההצלחה החשובים שלה. מגוגל נמסר, כי "אנו פועלים בכל המהירות האפשרית על מנת לפתור כל בעיה שצצה למשתמשים שלנו, ונמשיך להיות פתוחים ושקופים ככל האפשר באמצעות פורומי התמיכה ברשת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים