תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2017, יום ג' 14 בנובמבר, LAGO

"השת"פ עם רד-האט – תוצר של מובילות טכנולוגית בתחום הקוד הפתוח"

כך לדברי גרישה סקולובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בטרה סקיי, וטל שץ - מוביל תחום ענן בחברה

12/11/2017 16:46
גרישה סקולובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בטרה סקיי, וטל שץ - מוביל תחום ענן בחברה. צילום: יח"צ

לקראת Red Hat Forum Israel 2017 שיתקיים במרכז הכנסים LAGO שבראשון לציון ביום ג' 14 בנובמבר, ביקשנו מאנשי טרה סקיי (TeraSky), גרישה סקולובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי, וטל שץ, מוביל תחום ענן, את חוות דעתם על מספר נושאים הקשורים לכנס, ללקוחות, ולשיתוף הפעולה עם רד-האט.

הפורום מתקיים השנה תחת הסיסמה The Power of the Individual – Driving Innovation in your digital world. עד כמה סיסמה זו היא מציאות אצלכם ואצל לקוחותיכם? האם הם מחפשים חדשנות?

"היכולות המגוונות והניסיון הרב של טרה סקיי והשותפות עם רד-האט מאפשרים לה להציע לחברות וארגונים פתרונות לייעול, מודרניזציה ואוטומציה של סביבת המחשוב שלהם, תוך הבטחת השקעתם העסקית. זה מה שהם זקוקים לו ואנו מספקים עם פתרונות רד-האט המקדמים חדשנות של הפרט ושל הארגון".

"לשם כך, בעולמות ה-IT מבוססי התוכנה, מציעה טרה סקיי פתרונות הגנה על המידע תוך מיפוי, איתור, בניית ארכיטקטורה והטמעה של מערכות מבוססות מחשוב ענן לסוגיו (פרטי, ציבורי, אחוד Hyper converged) וירטואליזציה, גיבוי ואחסון נתונים מבוססי תוכנה (Software Defined Storage) ומבוססי חומרה".

טרה סקיי מציעה ידע, כישורים, שנות ניסיון בתשתיות, אבטחת מידע, וירטואליזציה, אוטומציה ומחשוב הענן, ומובילה היום בהטמעת מערכי הגנה על מידע. בפועל רשמה מספר הטמעות גבוה ביותר".

מדברים היום הרבה על טרנספורמציה דיגיטלית. מה משמעותו של מושג זה מבחינתכם?
"עולם ה-IT לא יכול היום להרשות לעצמו להיות מנותק מהמתרחש בסביבת הארגון החיצונית, ונדרש להתאים את עצמו לשינויים המהירים ולקצב גידול המידע המהיר".

"הצלחת הארגון בו פועל מערך ה-IT היא חלק בלתי נפרד מהתאמתו של מערך זה לפעילות הארגון כולו. טרה סקיי מכירה בעובדה זו ומסייעת לארגונים לבצע התאמה של מערך ה-IT לקצב הגידול המהיר ולטרנספורמציה הדיגיטלית שארגונים עוברים".

"כמי שמשתפת פעולה עם מגוון רחב של לקוחות במגוון רחב של שווקים, מסייעת טרה סקיי בהטמעת פתרונות מבוססי קוד פתוח, המהווה היום פעמים רבות חלק בלתי נפרד ואף הכרחי ממערך ה-IT של הארגון".

איך זה בא לידי ביטוי בפתרונות רד-האט וביישומם אצל לקוחותיכם?
"שתי החברות מכירות בערך השותפות העסקית ויודעות כי שיתוף פעולה מוצלח הינו המפתח להצלחה בעולם הטכנולוגי של היום".

"בהתחשב בהתקדמות מהירה ובגדילה עצומה של מערכי הנתונים וה-IT, חברות נדרשות היום לתת מענה מהיר לדרישות הטכנולוגיות הגדלות לקידמה הטכנולוגית של לקוחות הארגון, בין אם מדובר על לקוחות פנימיים (מחלקות הארגון השונות) ובין אם מדובר על לקוחות חיצוניים".

"הבחירה בשיתוף הפעולה עם רד-האט היא תוצר של מובילות טכנולוגית רבת שנים של רד-האט בתחום הקוד הפתוח, והתאמתה לעולמות המשתנים של מערכי IT מבוססי תוכנה".

"באמצעות שיתוף הפעולה הוטמעו מספר פרויקטים מבוססי קוד פתוח אצל לקוחות מובילים במשק הישראלי. מערכים מבוססי קוד פתוח אלו, מסייעים גם בהתאמה הנדרשת היום לעולמות הענן השונים, בין אם מדובר על ענן ציבורי, ענן פרטי או ענן אחוד Hyper Converged  מבוססי OpenShift  OpenStack ו-CEPH.

אירועים קרובים