סנטריטי הטמיעה מערכת לניהול מערך השו"ב במהדרין-תנופורט; ההיקף הכספי: 100 אלף שקלים

המערכת החדשה, המכונה Centerity Monitor, תאפשר למהדרין-תנופורט, המאגדת חברות מתחומי החקלאות, לנטר באופן מרוכז את כל מערך ה-IT ורשת התקשורת הבינלאומית שלה ● רמי סיגל, סמנכ"ל מערכות מידע במהדרין-תנופורט: "הטמעת המערכת נתנה מענה לאגף מערכות מידע על כל חלקיו, וסיפקה פתרונות מתקדמים דוגמת ניטור תהליכים עסקיים, ניטור סניפים בעולם, וניטור סביבת ה-AS400"

סנטריטי

סנטריטי (Centerity) השלימה בימים אלה את ישום מערכת שו"ב, המכונה Centerity Monitor, בקבוצת מהדרין-תנופורט. קבוצת מהדרין היא תאגיד העיבוד החקלאי הגדול בישראל, והיא מאגדת חברות רבות מתחומי הפרדסים והמטעים, מיון, אריזה, קירור, שיווק וייצוא. את הפרויקט כולו מנהל מערך ה-IT באגף מערכות מידע בקבוצה. היקפו המדויק של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אך גורמים בשוק העריכו אותו בכמאה אלף שקלים.

מערכת Centerity Monitor אמורה לאפשר ניטור, שליטה ובקרה על כלל מערך ה-IT ורשת התקשורת הבינלאומית של מהדרין-תנופורט. הפתרון ייתן מענה בזמן אמת לכל התשתיות הפיזיות והאפליקטיביות, בהן שרתים מבוססי מיקרוסופט (Microsoft) ולינוקס (Linux), בסיסי נתונים, מערכי אחסון של נט-אפ (NetApp), אפליקציות ארגוניות, ציוד תקשורת, קווי תקשורת לסניפים בחו"ל, ועוד. בנוסף, מספקת המערכת חיווי עבור תהליכים עסקיים בארגון (BSM), ניהול המצאי (CMDB), ושימוש במנגנון טפסים דינמיים לזיהוי פרו-אקטיבי של תקלות.

רמי סיגל, סמנכ"ל מערכות מידע בקבוצת מהדרין-תנופורט: "הטמעת המערכת נתנה מענה לאגף מערכות מידע על כל חלקיו, וסיפקה פתרונות מתקדמים דוגמת ניטור תהליכים עסקיים, ניטור סניפים בעולם, וניטור סביבת ה-AS400. פרק זמן הקצר שארכה ההטמעה אפשר את כניסתה המיידית של המערכת לתפקוד מבצעי, באופן שכבר מביא להתייעלות, יציבות וחיסכון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים