מלם מערכות תרכוש את דטה-מיין תמורת מיליוני שקלים בודדים

החברה הנרכשת מעסיקה כעשרים עובדים ומתמחה בביצוע פרויקטים בתחום הבינה העסקית ● דטה-מיין תישאר כמותג נפרד מקבוצת מלם-תים ומייסד החברה ומנכ"לה, אלון סבירסקי, ימשיך לנהל אותה

מלם מערכות מקבוצת מלם-תים תרכוש את חברת דטה-מיין, המתמחה בישום והטמעה של מערכות BI ומחסני נתונים (Data Warehouse), על מגוון רחב של פלטפורמות טכנולוגיות. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק במיליוני שקלים בודדים.

דטה-מיין הוקמה ב-2006 ומעסיקה כעשרים עובדים. בין לקוחותיה נמנים ארגונים גדולים במשק. היא תמשיך לפעול כמותג עצמאי ומייסד ומנכ"ל החברה, אלון סבירסקי, ימשיך בתפקידו.

מאז הקמתה ביצעה דטה-מיין עשרות פרויקטים, הכוללים בין היתר הטמעת מודלים אנליטיים לתחקור וניתוח נתונים, מודלים לניהול פיננסי וניהול סיכונים, מודלים למדידת האסטרטגיה והיעדים הארגוניים (KPI ,BSC), מודלים לתכנון ובניית תחזיות וכלה בפורטלים ארגוניים המשלבים מחוונים ודוחות ניהוליים.

אורי ערד, מנכ"ל מלם מערכות: "רכישת דטה-מיין משתלבת עם האסטרטגיה של מלם מערכות להרחבת מגוון פעילותה, במטרה לספק פתרונות כוללים עבור לקוחותיה. תחום הבינה העסקית זוהה כתחום טכנולוגי, שבו ארגונים ישקיעו רבות בשנים הקרובות, על מנת למנף השקעות קודמות שלהן ביישומים תפעוליים. רכישת החברה מבססת את מעמדה של מלם מערכות, כחברה מובילה בתחום היישומים הארגוניים וכעת גם גוף מוביל בתחום הבינה עסקית".

לדברי מנכ"ל דטה-מיין, אלון סבירסקי, "דטה-מיין ועובדיה שמחים להצטרף למלם מערכות. אנו מאמינים שקיימת סינרגיה מצוינת בין ניסיונה הייחודי של דטה-מיין ליכולות קבוצת מלם-תים, כאינטגרטור מוביל בשוק הישראלי. שילוב זה יאפשר פריצה למגוון רחב יותר של לקוחות ומתן פתרון מלא ללקוח מבית אחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים