סיימון צ'ן, יו"ר A-Data: שוק זכרונות ה-DRAM לא יעמוד בביקושים במהלך 2010

על פי צ'ן, בגלל המיתון הכלכלי נמנעו יצרניות הזיכרונות מלהרחיב את קווי הייצור שלהן; לעומת זאת, שוק המיחשוב המשיך להתרחב במידה רבה ● יצוין, כי התחזית של צ'ן אופטימית ביחס לתחזיות של מומחים אחרים

שוק זיכרונות ה-DRAM, אחד השווקים החשובים ביותר בתחום המיחשוב, ימשיך להיות שוק לחוץ ב-2010, כך מעריך סיימון צ'ן יו"ר A-Data, מיצרניות מודולי הזיכרון הגדולות במזרח אסיה.

לפי האתר DigiTimes טען צ'ן, כי במשך רוב השנה הקרובה אספקת הזיכרונות לשוק לא תעמוד בביקושים. הסיבה לכך, לפי צ'ן, היא שבגלל המיתון הכלכלי הקשה בשנתיים האחרונות, נמנעו יצרניות הזיכרונות מלהרחיב את קווי הייצור שלהן; לעומת זאת, שוק המיחשוב המשיך להתרחב במידה רבה – אולי אפילו יותר מהצפוי. צ'ן לא צופה קפיצות עונתיות במהלך מחצית השנה הראשונה של 2010, ולעומת זאת הוא גם לא חושב שלמרות ההפרש בין הביקוש להיצע יהיו עליות חדות במחירי הזיכרונות.

יש לציין, שהתחזית של צ'ן אופטימית יחסית להערכות אחרות שנשמעו בשוק בנוגע לתחום זה. האתר DRAMeXchange, שעוקב באופן רציף אחר שוק ה-DRAM ומספק תחזיות מחיר, טוען שהשוק יגיע למצב של חוסר ממשי במהלך 2010, מה שככל הנראה יגרום לעליות מחירים גבוהות יחסית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים