ג'ון רובינסטיין, מנכ"ל פאלם, שכיהן בעבר כבכיר באפל: "מעולם לא השתמשתי במכשיר iPhone"

בריאיון פומבי שנערך במסגרת תערוכת CES אמר מנכ"ל פאלם, ג'ון רובינסטיין, אשר כיהן בעבר כמנהל הממונה על נגני iPod בחברת אפל, כי בחברה הנוכחית שלו לא מייחסים חשיבות רבה לאפל ● כזכור, בתחילה ניסתה פאלם לאפשר סנכרון של מכשירי Pre מול חנות iTunes, אך אפל בחרה להתיר את הגישה רק למכשירים קנייניים מתוצרתה ● בריאיון ציין רובינסטיין, כי הוא עדיין מאמין שאפל שגתה

בריאיון פומבי שנערך במסגרת תערוכת CES אמר מנכ"ל פאלם (Palm), ג'ון רובינסטיין, אשר כיהן בעבר כמנהל הממונה על נגני iPod בחברת אפל, כי בחברה הנוכחית שלו לא מייחסים חשיבות רבה לאפל, וכי הוא אישית מעולם לא השתמש במכשיר iPhone. רובינסטיין אמר את הדברים למראיינת קארה סווישר מ-BoomTown.

רובו המכריע של הריאיון עסק בקו החדש של המכשירים שיושק השנה על בסיס מערכת ההפעלה WebOS, אך באופן בלתי נמנע עלה גם הנושא של מכשירי iPhone. רובינסטיין טען, כי "עד כמה שזה יישמע מפתיע", בחברת פאלם לא מייחסים חשיבות רבה לאפל, ולא חוששים ממכשירי iPhone. כאשר סווישר הגיבה בחוסר אמון, הוסיף רובינסטיין, כי "אין לי מכשיר iPhone, ומעולם לא השתמשתי במכשיר iPhone".

כזכור, בתחילה ניסתה פאלם לאפשר סנכרון של מכשירי Pre מול חנות iTunes של אפל, אך בתום מאבק ממושך פסק פורום USB-IF, אשר מופקד על התקינה, כי הצדק עם אפל וכי היא רשאית להתיר גישה רק למכשירים קנייניים מתוצרתה. בריאיון ציין רובינסטיין, כי הוא עדיין מאמין שאפל שגתה. "איננו סבורים שאפל פועלת לטובת לקוחותיה, אבל זכותה לעשות כרצונה", אמר רובינסטיין.

רובינסטיין הוסיף, כי חברת פאלם אינה מתכוונת לפתח יישום סנכרון משלה, ובכוונתה להותיר את המשימה לקהילת המפתחים. כן ציין כי אינו "רואה טעם" בפנייה לאפל לצורך פיתוח של פיתרון משותף.

ביום ה' הכריזה פאלם על שני מכשירים חדשים – Pre Plus ו-Pixi Plus, אשר יוצעו בבלעדיות ברשת של חברת וריזון (Verizon) בארה"ב, החל מ-25 בינואר. מכשירי Pre Plus כוללים יישום בשם פאלם Mobile Hot שמאפשר לכונן תקשורת בין עד חמישה מכשירים ברשתות Wi-Fi ולגשת במשותף לרשת האינטרנט בתקשורת מדור שלישי. כן צוידו כל מכשירי Pre – מהדגמים הנוכחיים ומהדגמים החדשים – במצלמות וידאו.

רובינסטיין פרש מחברת אפל בשנת 2005. בשנת 1990 הצטרף עם סטיב ג'ובס, ממייסדי אפל, לחברת NeXT. לאחר מכן שב עם ג'ובס לחברת אפל ומונה לתפקיד סגן נשיא להנדסת חומרה. במסגרת תפקידו באפל מילא רובינסטיין תפקיד מרכזי בפיתוח של נגני iPod ומחשבי Mac המקוריים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים