לקראת השקת ה-iPhone X: אפל שחררה את iOS 11.1

מחר (ו') תחל ענקית הטכנולוגיה בהפצת מכשיר הדגל החדשני והמצופה שלה, ה-iPhone X, ועוד לפני הגעתו היא שחררה עדכון למערכת ההפעלה שלה, שכולל תיקוני באגים ופרצות אבטחה, ועשרות אימוג'ים חדשים

השבוע - עוד השקה של אפל? צילום אילוסטרציה: BigStock

אפל (Apple) פרסמה עדכון ל-iOS 11, בסמוך להגעת מכשיר ה-iPhone X לחנויות.

העדכון, iOS 11.1, הפך לזמין למכשירי ה-iPhone, ה-iPad וה-iPod touch עבור משתמשים שיעדכנו את התוכנה באמצעות הורדת האפליקציה, או דרך ההגדרות של מכשיריהם. לצד תיקוני באגים עבור אזורי מפתח, ההיי-לייט של העדכון הוא, ללא ספק, יותר מ-70 אמוג'ים חדשים שייכנסו לחיינו אחריו.

אוקטובר היה חודש גדול עבור אפל, שבו יצאו לחנויות מכשירי ה-iPhone 8 וה-iPhone 8 Plus שלה, ונובמבר צפוי להיות מרעיש לא פחות עם יציאתו לחנויות (עדיין לא בישראל) של ה-iPhone X מחר (ו').

אפל צריכה לפתור כמה שיותר בעיות ובאגים לפני הרגע הגדול, ולזה בדיוק נועד עדכון ה-iOS החדש והמוקדם. בין היתר, נכלל בו תיקון עדכון אבטחה נחוץ, שחסם את פרצת ה-Wi-Fi המכונה KRACK, שהותירה את מכשירי ה-iPhone ואת כל שאר המכשירים המתחברים ל-Wi-Fi פתוחים למתקפות של האקרים.

מה כוללים האימוג'ים החדשים?

ה-iPhone X בעל המסך הענק זכה לסיקורים ראשונים שלשום, כשבחלק מהם תואר העיצוב שלו כ-"יוקרתי". במקביל, תוהים עדיין המבקרים על הדיוק של מערכת האבטחה המתקדמת והמדוברת כל כך שתגיע אתו, ה-Face ID.

החברה נתנה רק למעט סוקרים לבחון את הסמארטפון, כשחלקם קיבלו הקצבת זמן "קמצנית" של 18 שעות בלבד, כך שהמבחן האמיתי יגיע רק לאחר שהטלפון יהיה בידי הצרכנים מסוף השבוע. כך או כך, הציפיות מה-iPhone X גבוהות מאוד – הוא בהחלט יכול להתגלות כאחד הפופולריים ביותר של אפל, וייתכן שגם אחד היותר קשים להשגה שלה. שמועות אודות שחרור של מכסה קטנה יחסית של מכשירים כבר נפוצו עד כה ואוששה אותן בעיקר העובדה כי פחות משעה לאחר שהמכירה המוקדמת של המכשיר החלה, ב-27 באוקטובר, עמדו זמני האספקה שלו על חמישה עד שישה שבועות.

עוד יצוין כי גרסת מערכת ההפעלה 11.1 מביאה אתה המוני אמוג'ים חדשים אל הפלטפורמה. אפל דיווחה ביולי על מאות אימוג'ים שיתווספו למערכת ההפעלה שלה ונראה שאלה הנוכחיים הם רק יריית הפתיחה. בין היתר, כוללים האימוג'ים החדשים פנים מוכתמים בכוכבים, ראש מתנפח, אישה עם כיסוי ראש, כריך, קוקוס, טי רקס, זברה, זומבי, גמדון, סמיילי עם מונוקל (משקף בודד), סמיילי עם סמלים על הפה וסמיילי מהסה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים