תוכן שיווקי

קמינריו מרחיבה יכולות אנליטיקה לניטור וחיזוי כדי למכן דטה סנטרים

Kaminario Clarity הופכת את מרכזי הנתונים האוטונומיים למציאות

29/10/2017 14:18
אייל דוד, ה-CTO של קמינריו. צילום: יח"צ

קמינריו (Kaminario), חברת אחסון All-Flash מובילה, הכריזה על יכולות מתקדמות עבור פלטפורמת האנליטיקה מבוססת-ענן המיועדת לצרכי חיזוי, Kaminario Clarity.

הפלטפורמה אוספת מבסיס הלקוחות מיליוני נקודות נתונים פעילות, כדי לספק ניטור חכם, שקיפות ותמיכה לניהול דטה סנטרים. עם שיפורים רבי-עוצמה ל-Clarity, קמינריו מפשטת וממכנת ניהול האחסון, במטרה לסייע ללקוחות במעבר לכיוון דטה סנטרים אוטונומיים.

Clarity מספקת ראות חסרת תקדים ברחבי אשכולות שלמים של מערכי אחסון Kaminario K2, כדי לנהל באופן יזום את ההתנהגות הבלתי ניתנת לחיזוי של אפליקציות עידן הענן כיום. בכך היא מאפשרת לעסקים לבזבז פחות זמן על ניהול התשתית שלהם, ולהשקיע יותר זמן בפתרון אתגרים עסקיים. תוך מינוף ניתוחי Big Data ומודלים של חיזוי, Clarity מדגישה תובנות ברות-ביצוע, מפשטת ניהול אחסון, ומביאה אל לקוחות אנטרפרייז וספקי ענן, את האג'יליות המוכרת בסביבות בסדרי גודל עצומים.

שיפורים מרכזיים כוללים

ניהול מרובה מערכות שקוף: דשבורד יחיד לניהול כל מערכות Kaminario K2 המוטמעות ברחבי מספר אתרים, תוך שימוש בבקרות גישה מדויקות.
חיזוי של נפחים וניטור ביצועים: היכולת לחזות ניצולת נפחים וביצועים עתידיים על בסיס אלגוריתמים המנתחים דפוסי שימוש.
קבוצות שירותים חכמות: יכולת Intelligent Service Groups של Clarity מאפשרת ללקוחות להגדיר ולנתח קבוצות של עומסי עבודה המשתייכות ללקוח מסוים, אפליקציה או יחידה עסקית. יכולת זו מאפשרת ללקוחות להתאים את משאבי תשתיות האחסון להסכמי רמת שירות (SLAs) של פעילות עסקית או אפליקציה.
תמיכה עם יכולת חיזוי: השילוב של אירועים בזמן אמת שנאספים באמצעות נתונים שנשלחים למערכת ומנוע חוקים שמתפתח כל הזמן, עוזר ליצור התראות עם יכולת חיזוי ברחבי מגוון רחב של פונקציות קריטיות לעסק; יכולת אשר מובילה לרמה חדשה של חווית שירות אוטומטי.
אינטגרציית פורטל תמיכה: פורטל התמיכה של קמינריו (שנקרא עתה Clarity Support) מצויד באינטגרציה בהזדהות יחידה עם סביבת Clarity Analytics. משתמשים יכולים לעבור בשקיפות מסביבת האנליטיקה אל פורטל התמיכה, כדי לנהל בקלות רבה יותר תרחישים שונים.

"לעובדה שיש לנו דשבורד מאוחד יחיד לניטור כל מערכי האחסון שלנו, יש ערך עצום עבור ניתוחי מגמות ביצועים ונפחים", אמר טוד קארייר, מנהל מסדי נתוני תשתיות ב-Clearwater". לדבריו, "Kaminario Clarity מספקת לנו תובנות אנליטיקה עשירות באופן אינטואיטיבי וברור".

עם דשבורד יחיד לניטור כל מערכי Kaminario K2 המוטמעים על ידי לקוחות, שותפים או גופי תמיכה, Clarity מסייעת לספקים גדולים של ענן פרטי מנוהל וספקי תוכנה-כשירות (SaaS), לפשט ולמכן ניהול תשתיות.

על פי מחקר ESG Total Cost of Ownership, לקוחות קמינריו מפחיתים ב-33% עד 58% את הזמן המוקדש לניטור אחסון ואיזון עומסי עבודה במערכי Kaminario K2 all-flash. עם יכולות חיזוי תמיכה, יותר מ- 90% ממקרי התמיכה מופעלים באופן אוטומטי, לעיתים קרובות עוד לפני שהלקוח מודע לבעיה הצפויה.

"בקרוב יפעלו דטה סנטרים באופן עצמי ואוטונומי", אמר אייל דוד, ה-CTO של קמינריו. "היעד שלנו הוא לפשט ולמכן ניהול אחסון, ולהקל על לקוחותינו להפיק את המירב מההשקעה שלהם. עם Clarity, הנחנו את הבסיס לפלטפורמת אנליטיקה ואוטומציה רבת עוצמה, ואנו משיקים מהדורה עם תכונות חדשות הממוקדות בפישוט תפעול דטה סנטרים ותומכות באסטרטגיות הענן של לקוחותינו".

Kaminario Clarity Webpage

Kaminario Clarity Blog

Kaminario Clarity Datasheet

אירועים קרובים