MSI הציגה מחשבי Netbook עם שני מסכים

המחשבים, שהוגדרו על ידי החברה הטאיוונית כאבות-טיפוס של מוצרים עתידיים, מתבססים על מערכת ההפעלה חלונות 7 ויכולים לשמש גם כקוראי ספרים אלקטרוניים ● בעוד שמדובר במחשבי Netbook, יש לקחת בחשבון שתצורת שני המסכים תהפוך את המחשבים הללו ליקרים יחסית, במידה ותחליט החברה להשיק אותם לקהל הרחב

מבין שלל המוצרים שהציגה ענקית המיחשוב הטאיוונית MSI בתערוכת CES 2010, שנערכת בימים אלה בלאס וגאס, נבאדה שבארה"ב – בלטו במיוחד זוג מחשבי Netbook שכוללים שני מסכים. המחשבים, שהוגדרו כאבות-טיפוס של מוצרים עתידיים, מצוידים בשני מסכי מגע וניתן להשתמש בהם בשני אופנים שונים. האופן הראשון הוא להציג על מסך אחד מקלדת ואילו על השני את מערכת ההפעלה, וכך להשתמש בו בתור מחשב Netbook סטנדרטי. האופן השני הוא להניח את המחשב באופן מאוזן, ולהשתמש בו כקורא ספרים אלקטרוני.

המחשב הגדול מבין השניים מצויד בשני מסכים בגודל 10 אינץ' ואילו השני מציע זוג מסכי 7 אינץ'. שני המחשבים מתבססים על מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (Microsoft), חלונות 7 (Windows 7) ומצוידים במעבדים מסדרת Menlow של אינטל (Intel). את מיטב המידע שלכם תוכלו לאחסן על כונן SSD בנפח של 64 או 32 ג'יגה-בייט, בהתאמה.

בעוד שמדובר במחשבי Netbook, שנחשבים באופן מסורתי לזולים יותר, הודה נציג של MSI שתצורת שני המסכים תהפוך את המחשבים הללו ליקרים יחסית, במידה ותחליט החברה להשיק אותם לקהל הרחב.

בנוסף, הציגה MSI בתערוכה גם קורא ספרים "מסורתי" יותר, המתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google). המכשיר, שמציע מסך בגודל 10 אינץ', כולל שבב תצוגה מתוצרת Nvidia. החברה טרם פרסמה את מחירו של המוצר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים