תוכן שיווקי
לקראת אירוע - DATA CENTER, יום ג' 7 בנובמבר, LAGO

מתקן האירוח של טריפל סי המתקדם ביותר בישראל!

26/10/2017 12:18
חוות השרתים של טריפל סי. צילום: יח"צ

טריפל סי מחשוב ענן, מספקת שירותי אירוח של תשתיות מחשוב החל משרת 1U ועד מסדים שלמים, מהמתקן הגדול באנרגיה, המשוכלל בטכנולוגיה והמתקדם בתחום עננות המחשוב בישראל. שטח חוות השרתים פרוס על שלושה מפלסים הכוללים מפלס תת קרקעי ושניים עיליים המכילים כ-550 מסדים.

חוות השרתים הוקמה על פי תקן Tier4 שהוא רמת היתירות הגבוהה ביותר הקיימת בשוק, המספקת זמינות של 99.995%, על ידי מערכות חשמל, מיזוג אוויר ותקשורת בתצורת גיבוי של (N+1)2. זמינות החווה מזמן הקמתה (שנת 2010) ועד היום גבוהה יותר מהתקן, בפועל לדיירי Tier4 לא היו כל השבתות כלל באספקת החשמל ובמיזוג האוויר לא בשל תקלות ולא בשל עבודות תחזוקה.

מערכות החשמל במתקן מחוברות לחברת החשמל בשני קווים נפרדים של מתח גבוה ב-22 אלף וולט המספקים חמישה מגה וואט בשתי הזנות נפרדות, יתירות ובלתי תלויות אחת בשנייה. כל הזנה מספקת חשמל ללוחות דרך UPS ברמת יתירות של (N+1)2 המגובים בגנרטור לכל הזנה. משמע, גם במקרה של נפילת קו נשמרת היתירות לכל אורך הקו החלופי ואלפי השרתים ממשיכים לקבל אספקת מתח סדירה.

מערכות מיזוג האוויר של המתקן בהספק של 1,000 טון קירור ברמת יתירות של (N+1). מערך זה יכול לקרר מגדל משרדים בן 70 קומות. הקירור מתבצע בשילוב של טכנולוגיית קירור מסורתית CRAC וקירור מתקדם מסוג In-Row Cooling. כל מערך קירור מכיל יחידות גיבוי המוזנות על ידי שתי מערכות סחרור וצנרות נפרדות ומגובות למערך הצ'ילרים. קירור בטכנולוגיה זו נחשב לירוק ויעיל בכ-30% מהשיטות המסורתיות.

חדר הבקרה המאויש 24/7

שירותי תקשורת ואינטרנט מתקדמים מסופקים מהחווה לעשרות אלפי לקוחות. החברה, בעלת רישיון ספק אינטרנט ראשי, מחזיקה במערכות תקשורת ברמת יתירות של Tier4 הכוללות חיבורים לשדרת האינטרנט הישראלי וחיבור ישיר לספקי האינטרנט בארץ, קישוריות ישירה לכל ספקי התשתיות בארץ (בזק, סלקום, פרטנר, HOT ו-IBC). יתרה מכך, זהו המתקן היחיד בארץ המחובר לשלושת הכבלים התת-ימיים אשר יוצאים מישראל.

אבטחה ובקרה בחוות השרתים הם בין הנושאים החשובים ביותר. הגישה למתקן דרך שני מעגלי אבטחה המבוקרים על ידי מערכת תגים + זיהוי ביומטרי, בליווי נציגים מאושרים בלבד. במתקן פרוסות עשרות מצלמות המבוקרת בכל רגע נתון מחדר הבקרה המאויש 24/7, אשר כולל מערכות שליטה, בקרה ואבטחה, בקרת מבנה, מערכת ניטור, בקרת מחשוב ואבטחת מידע של כלל המערכות הפועלות במתקן. כל תקלה מטופלת על ידי אנשי שירות המהווים חלק מהמתקן.

מתקן האירוח מספק שירותי התאוששות מאסון והמשכיות עסקית, הכוללים משאבי מחשוב לשגרה ויחרום, שירותי תקשורת מקיפים, שטחי עבודה להמשכיות עסקית כולל שירותי כתיבת תהליך BCP. שירותים אלו ניתנים ברמת יתירות ואבטחה גבוהים ביותר עם עמידות לתרחישים שונים כגון מלחמה עם כיסוי של אזורים תת-קרקעיים והגדרה של המתקן והעובדים בו כמל"ח (משק לשעת חרום). שירותי ה-DR כוללים מגוון רחב של פתרונות עם RTO ו-RPO מותאמים לדרישות הלקוחות השונים.

שירותי "ענן פרטי" מספקים מענה לסביבת מחשוב מלאה בהתאם לצורכי הלקוח בציוד ייעודי בהתאמה מלאה לסביבת רשת מחשוב ארגונית המוקמת בממתקן. פתרונות אלו מספקים מענה מקצה לקצה מהקמת הסביבה ועד לתפעול שוטף, הן במשאבי מחשוב, שטחי אחסון, רישוי מתאים ופתרונות תקשורת ואבטחת מידע.

שירותי מומחה ואנשי מקצוע עומדים לטובת הלקוח לאספקת פתרונות לתכנון, הקמה, אינטגרציה, תחזוקה, תמיכה ושירות של סביבתו. וזאת בעזרת ידע וניסיון שנצבר מעל 27 שנה כחברת אינטגרציה ותשתיות מחשוב מהמובילות בתחום.

מעוניינים בפרטים נוספים? צרו איתנו קשר כאן.

אירועים קרובים