גם אמת מיחשוב: "דו"ח חברות האינטגרציה של BDI מטעה"

החברה הוציאה הודעה בתגובה לדו"ח בטענה שהיא דורגה בו תחת הקטגוריה הלא נכונה ● BDI: "אנחנו מדרגים את החברות בהתאם לתחום הפעילות המרכזי שלהן; צר לנו שחברות שבחרו לא לשתף פעולה מלינות כעת על תוצאותיו"

יואב וינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב. צילום: יח"צ

חברה נוספת מצטרפת היום (ה') למבקרים את דו"ח חברות האינטגרציה של BDI: הפעם מדובר באמת מיחשוב, שמצטרפת לנס ולקבוצת אמן, שעשו זאת מוקדם יותר השבוע.

הדירוג בדו"ח נעשה על פי הנתונים הגלויים של החברות, כגון מחזור כללי, מספר מועסקים ומחזור לעובד. אמת מיחשוב נעדרה מהדו"ח, על אף שבמשך יותר מ-30 שנים היא מחברות האינטגרציה המובילות בישראל, עם מחזור פעילות של 970 מיליון שקלים ב-2016.

מהחברה נמסר בתגובה כי "הדו"ח שפורסם על ידי BDI מטעה ודירג את אמת מיחשוב תחת קטגוריה שאינה תואמת את פעילותה, בעוד שברור שהחברה צריכה להיות מדורגת במיקום גבוה כאחד האינטגרטורים הגדולים בישראל. זאת, כפי שהיא מדורגת על ידי החברות האחרות המסקרות את השוק, דוגמת דירוג DANS100, בו אמת מיחשוב מדורגת במקום השני בתחום האינטגרציה. אנחנו מקווים כי טעות זו תתוקן, כך שתוצג בפעם הבאה תמונה מהימנה של השוק".

כאמור, גם נס וקבוצת אמן ביקרו את הדו"ח. בתגובת אמן נכתב כי "לצערנו, התפרסם אתמול דירוג שגוי של BDI לפעילות האינטגרטורים בישראל. מצפייה מהירה בטבלה אנחנו למדים כי קבוצת אמן, שנוסדה ב-1972 והיא בעלת מחזור פעילות של יותר מ-600 מיליון שקלים לשנת 2016, אינה מופיעה בדירוג זה. למותר לציין כי חברות הייעוץ המלוות את השוק שנים ארוכות – גרטנר, Meta Group וכיום STKI – מדרגות את אמן כקבוצת אינטגרציה מהמובילות בישראל, עם פעילות בינלאומית עשירה".

בתגובת נס נמסר כי "אנחנו מודים ל-BDI על הדירוג, המתייחס ל-2016, אולם לצערנו, הנתונים המופיעים בו ביחס לקבוצתנו – קבוצת חילן ונס, כחלק בלתי נפרד ממנה – אינם מדויקים והדירוג לא משקף את המציאות העסקית והפיננסית של חילן ונס. מזה כשלוש שנים, מאז נרכשה נס על ידי קבוצת חילן, היא מהווה חלק בלתי נפרד ממנה ואינה מדווחת על תוצאותיה בנפרד. רכישה זו, מהעסקות המשמעותיות בעולם התוכנה והאינטגרציה בישראל בשנים האחרונות, הפכה את קבוצת חילן לשנייה בגודלה בתחום. יודגש כי בדירוגים מקבילים המתייחסים לקבוצת חילן מהווה נס חלק בלתי נפרד ממנה והיא מדורגת, כאמור, בצמרת שוק מערכות המידע בישראל".

תגובת BDI

מ-BDI, או, בשמה המלא, CofaceBdi, נמסר בתגובה כי "חלק מהחברות המדורגות עוסקות במספר תחומי פעילות, כגון תוכנה ואינטגרציה, מסחר, פיתוח תוכנה, מיקור-חוץ, אבטחת מידע, חומרה, תשתיות מחשוב ועוד".

לדברי החברה, "CofaceBdi מדרגת את החברות בכל תחום בהתאם לתחום הפעילות המרכזי שלהן, כך שחברה הפעילה במספר תחומי פעילות מדורגת בענף פעילותה העיקרי. עם הכנת הדירוג ובטרם פרסומו בוצעה פנייה לכל אחת מהחברות המופיעות בקטגוריות הדירוג השונות, והתאפשר להן למסור מידע על אופי והיקפי הפעילות שלהן. צר לנו שחברות שבחרו לא לשתף פעולה ערב הדירוג מלינות כעת על תוצאותיו״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים