קבוצת אמן: "הדירוג של BDI שגוי"

בקבוצה קובלים על כך שהיא אינה מופיעה בדירוג, ומציינים כי "חברות הייעוץ המלוות את השוק שנים ארוכות מדרגות את אמן כקבוצת אינטגרציה מהמובילות בישראל"

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן. צילום: קובי קנטור ז"ל

הפרסום אתמול (ב') באנשים ומחשבים, בבלעדיות, של הדו"ח של BDI, שמדרג את חברות האינטגרציה, עורר עניין רב בשוק. כמה מהחברות שדורגו בו הביעו הסתייגות מדרך הניתוח של הפעילות והמיקום, או מכך שהן לא מופיעות בו.

אחת מאותן חברות היא קבוצת אמן. בתגובה שנשלחה למערכת נמסר מהקבוצה כי "לצערנו, התפרסם אתמול דירוג שגוי של BDI לפעילות האינטגרטורים בישראל. מצפייה מהירה בטבלה אנחנו למדים כי קבוצת אמן, שנוסדה ב-1972 והיא בעלת מחזור פעילות של יותר מ-600 מיליון שקלים לשנת 2016, אינה מופיעה בדירוג זה".

כן נכתב בתגובת הקבוצה: "למותר לציין כי חברות הייעוץ המלוות את השוק שנים ארוכות – גרטנר, Meta Group וכיום STKI – מדרגות את אמן כקבוצת אינטגרציה מהמובילות בישראל, עם פעילות בינלאומית עשירה".

גם ב-נס טוענים שהנתונים אינם מדויקים, שכן הדו"ח מפצל הנתונים שלה לאלה של חילן, על אף שחילן רכשה את נס כבר לפני שלוש שנים. יצוין כי מיקומן של שתי החברות בדו"ח טוב יחסית – חילן ניצבת במקום הרביעי ונס בשישי (במשותף עם HP ישראל).

מנס נמסר כי "אנחנו מודים ל-BDI על הדירוג, המתייחס ל-2016, אולם לצערנו, הנתונים המופיעים בו ביחס לקבוצתנו – קבוצת חילן ונס, כחלק בלתי נפרד ממנה – אינם מדויקים והדירוג לא משקף את המציאות העסקית והפיננסית של חילן ונס. מזה כשלוש שנים, מאז נרכשה נס על ידי קבוצת חילן, היא מהווה חלק בלתי נפרד ממנה ואינה מדווחת על תוצאותיה בנפרד. רכישה זו, מהעסקות המשמעותיות בעולם התוכנה והאינטגרציה בישראל בשנים האחרונות, הפכה את קבוצת חילן לשנייה בגודלה בתחום. יודגש כי בדירוגים מקבילים המתייחסים לקבוצת חילן מהווה נס חלק בלתי נפרד ממנה והיא מדורגת, כאמור, בצמרת שוק מערכות המידע בישראל".

עוד נמסר מהחברה כי "אנחנו תקווה שדירוגי BDI ל-2017 יתייחסו לקבוצת חילן ונס בתוכה כמקשה אחת, באופן שישקף נאמנה את עוצמתה של הקבוצה".

היום פרסמנו באנשים ומחשבים ניתוח שמדרג את החברות (אלה שהופיעו בדו"ח של BDI) לפי התפוקה לעובד בכל אחת מהן. בדירוג זה, חילן-נס נמצאת במקום הראשון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים