למעלה משני מיליון עותקים מגרסת הבטה של אופיס 2010 כבר הורדו

על פי מיקרוסופט, מדובר במספר שיא של בוחני בטה שהורידו את הגרסה, וקצב ההורדה עומד על 40 אלף עותקים ביום ● "העניין והיקף השימוש בגרסת הבטה רושמים שיאים חדשים, הרבה מעבר לקצב ההורדה של גרסת הבטה של חבילת אופיס 2007", לדברי רייצ'ל בונדי, מנהלת מוצרי אופיס בענקית התוכנה

מיקרוסופט (Microsoft) מצפה למכירות נאות של הגרסה המוגמרת של חבילת אופיס 2010 (Office 2010), לאחר שתושק בהמשך השנה. זאת, בין היתר לאור כך שלדברי החברה, "מספר שיא" של בוחני בטה כבר הניחו ידיהם על המוצר.

רייצ'ל בונדי, מנהלת מוצרי אופיס במיקרוסופט, מסרה, כי תוך שבעה שבועות בלבד הורדו למעלה מ-2 מיליון עותקים מגרסת הבטה של אופיס 2010. "העניין והיקף השימוש בגרסת הבטה רושמים שיאים חדשים, הרבה מעבר לקצב ההורדה של גרסת הבטה של חבילת אופיס 2007 (Office 2007)", כתבה בונדי בהודעה שפרסמה בבלוג שלשום (ג'). "קצב ההורדה עומד על 40 אלף עותקים ביום".

ואכן, המכירות של חבילת אופיס זקוקות לתגבור. ברבעון האחרון ירד היקף המכירות של החבילה לצרכנים פרטיים בשיעור של 34%, ואילו במכירות לארגונים נרשמה ירידה של 4%. זאת, לאחר שחלק מהחברות החלו להעדיף חלופות פחות יקרות שמציעות גוגל (Google) וחברות נוספות.

מיקרוסופט פרסמה שלשום (ג') את המחירים של אופיס 2010. המהדורה הבסיסית, Office Home and Student, תעלה 149 דולרים באריזה או 119 דולרים בהורדה מהאינטרנט (ההפעלה תיעשה בקוד מיוחד. כל המחירים נכונים לארצות הברית). מהדורת Office Home and Business, המיועדת לעסקים קטנים ולעובדים מהבית, תעלה 299 דולרים באריזה או 279 דולרים תמורת קוד. מהדורת Office 2010 Professional, הכוללת כלים מיוחדים לסביבה ארגונית, תעלה 499 דולרים באריזה או 349 דולרים בהורדה. לסטודנטים ופרופסורים מוצעת בחנויות ספרים באוניברסיטה ובערוצי שיווק נבחרים נוספים מהדורתOffice Professional Academic תמורת 99 דולרים.

כל המהדורות של אופיס 2010 מקנות גישה ליישומי אופיס-ווב (Office Web), שהם, למעשה, גרסאות אינטרנט בסיסיות של היישומים המקומיים. בכוונת מיקרוסופט להציע את יישומי אופיס-ווב בחינם לציבור הרחב באמצעות פורטל חלונות לייב (Windows Live), אך יישומים אלה אינם מצוידים בכלים המתקדמים שקיימים בגרסאות המוצעות בתשלום.

עוד מתכוונים במיקרוסופט לאפשר ללקוחות הארגוניים לארח את יישומי אופיס-ווב בשרתי הארגון על מנת להקנות להם שליטה מלאה על המוצר. תוכנית זו אמורה להעניק למיקרוסופט יתרון נוסף אל מול תוכנות חופשיות, או זולות, שמציעות באינטרנט גוגל ויבמ (IBM), המציעה את Lotus Symphony. בחודש שעבר אישרה מיקרוסופט שחבילת אופיס 2010 תושק באמצע השנה, אך לא מסרה עדיין תאריך מדויק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים