לאן תגלגל אפל את טכנולוגיית Face ID אחרי ה-iPhone X?

טכנולוגיית זיהוי הפנים החדשנית של ענקית הטכנולוגיה עתידה, לדעת אנליסטים, להגיע בהמשך אל ה-iPad Pro ● התכונה עומדת להיות אחד המאפיינים הבולטים של ה-iPhone X הממשמש ובא, ושכעת מסתמן שעלול להגיע לשווקים במלאי קטן ומאכזב במיוחד

חברת אפל (Apple) צפויה להכניס את טכנולוגיית זיהוי הפנים (Face ID) שלה ל-iPad Pro הבא, כך על פי דבריו של האנליסט מינג-צ'י קואו מ-KGI Securities, שהתפרסמו אתמול (ב').

לפיכך מעריך קואו כי גם טכנולוגיית המצלמה החדשנית TrueDepth תגיע לתחום הטאבלטים בשנה הבאה. מהלך שכזה יאפשר לאפל להסיר את לחצן הבית הפיזי מה-iPad Pro, כפי שהיא עושה עם ה-iPhone X הממשמש ובא.

ה-IPad Pro החדש יגיע לשווקים בשתי גרסאות של גדלי מסך – 10.5 אינץ' ו-12.9 אינץ' – לאחר שהחברה הפסיקה את ייצור הטאבלט בגודל 9.7 אינץ' מוקדם יותר השנה. לפי דיווחים צפוי ה-iPad החדש לכלול טכנולוגיית מסך OLED.

בהתחשב בכך שמזהה המגע הגיע ראשון ל-iPhone 5s לפני שהתגלגל באופן הדרגתי למכשירי iOS נוספים, זה כנראה רק עניין של זמן עד שאפל תתחיל להביא את יכולות זיהוי הפנים אל המכשירים האחרים מתוצרתה. כל זאת בהנחה שהטכנולוגיה תוכיח את עצמה ב-iPhone X, שטרם הגיע ללקוחות, מה שאומר שאפל עדיין לא קיבלה משוב ממשתמשים על תכונת האבטחה החדישה.

סטוק ראשוני מוגבל במיוחד בהיקפו

יש לציין כי אוהדי אפל אשר ממתינים בקוצר רוח לסמארטפון הבא של החברה, ה-X iPhone, עלולים למצוא את עצמם מחכים זמן רב יותר מהצפוי.

ה-iPhone X – שנחשף לראשונה בספטמבר האחרון – אמור לצאת למכירה בראשית נובמבר. עם זאת האנליסט של KGI Securities, שלרוב מדייקת במידע שלה על מוצרי אפל, טוען כי המלאי הראשון של מכשירים ה-X iPhone המצופים יהיה מוגבל ביותר בהיקפו.

בסקר מחקר שפורסם על ידי MacRumors, חוזה קואו כי אפל תמכור בין 210 ל-220 מיליון מכשירי iPhone ב-2017, לעומת 231 מיליון ב-2015 ו-211 מיליון בשנת 2016. נתונים אלו אינם מעידים על ההצלחה שצפו אנליסטים אחרים בעקבות השקת ה-iPhone X. הסיבה לכך, על פי קואו, היא שהענקית מקופרטינו נתקלה בבעיות בייצור המוני של החיישן במצלמת ה-TrueDepth, שתגיע עם ה-iPhone X בעבור מערכת ה-Face ID שלה.

את בעיות הייצור הללו תתקוף אפל "באופן משמעותי" במחצית הראשונה של 2018, לדברי קואו, כאשר השיווק של המכשיר יתפוס תאוצה, אבל עד אז עלול הסטוק להיות מוגבל למדי. לפיכך קואו מאמין כי מחזור העל (supercycle) שצפו למכשיר החדש יהדף לכיוון שנת 2018, שבמהלכה הוא חוזה שאפל תמכור בין 245 ל-255 מיליון יחידות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים