Playbuzz של שאול אולמרט גייסה 35 מיליון דולר

החברה, שהוקמה על ידי אולמרט ותום פחיס, ביצעה את הגיוס כדי לחזק את מעמדה בשוק התוכן האינטראקטיבי, שבו היא פועלת ● בסך הכול היא גייסה עד היום 66 מיליון דולר

משמאל: שאול אולמרט ותום פחיס, המייסדים השותפים של Playbuzz. צילום: ויקטור לוי

Playbuzz, שהוקמה ב-2012 על ידי שאול אולמרט ותום פחיס, הודיעה כי גייסה 35 מיליון דולר בסיבוב C, בהובלת קרן ויולה צמיחה ובהשתתפות משקיעים קיימים, לרבות דיסני (Disney), סבן ונצ'רס, כרמל ונצ'רס, 83North ,Firstime ועודד ורדי. הסבב הנוכחי מגדיל את הסכום ש-Playbuzz גייסה עד כה ל-66 מיליון דולר.

החברה מאפשרת לגופי מדיה ולמותגים ליצור תוכן אינטראקטיבי המעודד מעורבות גולשים, להפיץ אותו ולהפיק ממנו רווחים. ההשקעה הנוכחית תאפשר לה להרחיב ולהעמיק את נוכחותה הגלובלית, בדגש על פעילות התוכן הממומן שלה, שחברות פורצ'ן 500 (Fortune 500) רבות כבר לוקחות בה חלק כדי ליצור קמפיינים פרסומיים אינטראקטיביים, להפיץ ולמדוד את תוצאותיהם.

באמצעות פלטפורמת Playbuzz ניתן ליצור תוכן בכל נושא וסגנון, עבור קהלי יעד שונים, ובתכנים הנוצרים בה מבוצעות יותר מ-12 אלף אינטראקציות בכל דקה – כך לפי החברה. היא טוענת שפתרונותיה מביאים למעורבות גולשים גבוהה בהרבה מהממוצע בתעשייה – בין היתר לזמן שהייה ממוצע של 4-2 דקות לעומת הממוצע הרווח, שעומד על 15 שניות בלבד. בנוסף, הקמפיינים הממותגים המיוצרים בפלטפורמה שלה זוכים לאינטראקציה ממוצעת של 65% מכלל המשתמשים, בהשוואה לממוצע הרווח, שעומד על 24%.

לדברי אולמרט, מנכ"ל Playbuzz, "העבודה שלנו עם גופי מדיה בולטים בחמש השנים האחרונות הביאה אותנו לעמדה שמאפשרת לנו לזהות הזדמנויות צמיחה ולפתח טכנולוגיות חדשות, שבכוחן להעצים את מעורבות הגולשים בתוכן. ההתפתחות של החברה לכיוון פיתוח פתרונות להגדלת הרווחים שמגיעים מהתוכן מעניקה ערך עצום לגופי המדיה, לשותפים ולמותגים הגדולים שאיתם אנחנו עובדים, במאמציהם להגביר ולשפר את מעורבות הגולשים ואת החשיפה לתוכן. במבט קדימה, החברה ממשיכה לפתח כלים ליצירת תוכן אינטראקטיבי במקום אחד – כולל כל הקשור בתוכן, בנתונים וביצירת הכנסות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים