עושה סוויץ': מיקרוסופט משנה כיוון בכל הנוגע ל-Windows 10 S

עד כה כיוונה החברה את המערכת אל תחום החינוך כדי להילחם במחשבי ה-Chrome OS של גוגל ● אך בכנס Ignite הציגה הענקית שורה של מחשבים עסקיים שמבוססים על מערכת ההפעלה ובמחירים קצת גבוהים ממה שהיה מקובל עד עתה

האם מיקרוסופט תעמוד במילתה ולא תספק יותר עדכוני אבטחה ל-Windows 7? צילום: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) משנה כיוון לגבי Windows 10 S. בהשקה של מערכת ההפעלה המוגבלת משהו הזו, שמאפשרת התקנה של אפליקציות מ-Microsoft Store בלבד ולא באמצעות הורדות ושולחן העבודה, היא כיוונה אותה אל תחום החינוך כדי להילחם במחשבי ה-Chrome OS של גוגל (Google). אבל בכנס Ignite הציגה החברה שורה של מחשבים עסקיים שמבוססים על Windows 10 S ובמחירים קצת גבוהים ממה שהיה מקובל עד עתה.

בכנס הוצגו ארבעה מחשבים ראשונים של HP, אייסר (Acer) ולנובו (Lenovo) שיושקו במהלך החודשים הקרובים, במחירים שנעים בין 275 ל-349 דולרים. מיקרוסופט אמנם לא מסרה פרטים אודות המפרט של המחשבים, מעבר לגדלי המסך שיהיו 13 או 14 אינץ', אבל היא כן טענה שיהיו אלו מחשבים דקיקים במיוחד.

בחברה מכוונים את המחשבים הללו בעיקר אל מה שהם מכנים כ-"עובדי השורה הראשונה" – אנשי מכירות ונותני שירות, בשטח או בעמדות, שאינם זקוקים למחשבים עם עוצמה רבה במיוחד וגם כך בדרך מוגבלים בארגונים באפליקציות שהם יכולים להתקין.

מעבר לכך מציעה מיקרוסופט תוכנית בשם Microsoft 365 F1 עבור מחשבי ה-Windows 10 S הארגוניים שמציעה גישה ליישומים השונים של החברה, וכן תכונות אבטחה וניהול מרחוק.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אדם

    אם רק גוגל תוציא בחינם מערכת הפעלה שלחנית על בסיס אנדרואיד ושתאפשר התקנת ישומי מיקרוסופט (אופיס) במקרה כזה הלך על מיקרוסופט....

אירועים קרובים