משרד האוצר העביר את אלפי משתמשיו ל-Windows 10

את הפרויקט ערכו אנשי HPE ישראל ● גורמים בשוק העריכו את היקפו הכספי של הפרויקט במאות אלפי שקלים

אנטולי וייסמן, CTO משרד האוצר. צילום: יח"צ

משרד האוצר העביר את אלפי המשתמשים שלו לעבודה עם Windows 10, כך נודע לאנשים ומחשבים. את הפרויקט ערכו אנשי HPE ישראל. גורמים בשוק העריכו את היקפו הכספי של הפרויקט במאות אלפי שקלים.

משרד האוצר הוא ממשרדי הממשלה הראשונים שביצע את המעבר הזה, והגדול ביניהם. לדברי אנטולי וייסמן,  CTO משרד האוצר, הפרויקט בוצע בלוח זמנים קצר: התכנון ארך חודש וחצי, והפריסה בכל תחנות העבודה נמשכה חודש וחצי והסתיימה באחרונה.

"הרציונל לשדרוג מערכות ההפעלה של המשתמשים", אמר וייסמן, "היה הרצון להתקדם מבחינה טכנולוגית, כמו גם העלאת רמת אבטחת המידע של המשתמשים, נושא שהושם עליו דגש בגרסה זו של מערכת ההפעלה".

וייסמן הוסיף כי "מערכת ההפעלה החדשה היא יותר מוכוונת ארגונים. היא טובה יותר בהיבטי ניהול ופריסה. הפרויקט הניב תועלות תפעוליות רבות".

לדבריו, השדרוג בוצע לא רק במטה המשרד בקריית הממשלה בירושלים, אלא גם ב-30 אתרים של משרד האוצר וביחידות הנילוות. וייסמן סיכם באומרו כי "מערכת היחסים שנרקמה בינינו למיקרוסופט (Microsoft) ישראל ו-HPE ישראל הייתה יותר ברמה של שותפות וחברות ופחות יחסי ספק-לקוח".

אלית נוריאל, מנהלת תחום מערכות הפעלה ורכיבים, מיקרוסופט ישראל. צילום: קובי קנטור

אלית נוריאל, מנהלת תחום מערכות הפעלה ורכיבים, מיקרוסופט ישראל. צילום: קובי קנטור

אלית נוריאל, מנהלת תחום Windows and Devices במיקרוסופט ישראל, אמרה כי "Windows 10 מהווה את הפלטפורמה הבטוחה ביותר עבור ארגונים וחברות, בשל כניסה מאובטחת למחשב באמצעות זיהוי ביומטרי, הגנה על זהויות המשתמשים, מניעת הרצת קוד לא מאושר, מניעת זליגת פרטי משתמשים, מניעת הרצת יישומים לא מורשים, זיהוי אנומלי בעת חדירה וחסימה ועוד. כל המתקפות האחרונות כוונו נגד ארגונים שהייתה להם גרסה ישנה יותר של Windows".

לדבריה, "לצד היבטי האבטחה, המערכת מספקת יעילות ותפוקתיות, עם יכולות ניהול מתקדמות, המסייעות בהפצה ומפשטות את תהליך ההטמעה וגם מפחיתות בעלויות הניהול של כל התחנות בארגון".

לירן כהן, מנהל תחום אבטחת מידע והגנת הסייבר, HPE ישראל.

לירן כהן, מנהל תחום אבטחת מידע והגנת הסייבר, HPE ישראל.

לירן כהן, מנהל תחום מיקרוסופט וסייבר ב-HPE ישראל, אמר כי "מערכת ההפעלה מאפשרת להטמיע מערכות מחשב מתקדמות במשרד, והערך המשמעותי ביותר הוא אבטחת המידע. תחנות העבודה במשרד מוגנות בצורה העדכנית ביותר מפני התקפות מתקדמות. הליך השדרוג האוטומטי אשר הוקם עבור הפרויקט במשרד האוצר איפשר להסב תחנות עבודה בשעות הערב, ללא פגיעה בזמינות ובכשירות של עובדי המשרד".

טל שטיינמן, סמנכ"לית חטיבת המגזר הציבורי במיקרוסופט ישראל. צילום: רמי זרנגר

טל שטיינמן, סמנכ"לית חטיבת המגזר הציבורי במיקרוסופט ישראל. צילום: רמי זרנגר

טל שטיינמן, סמנכ״לית המגזר הציבורי במיקרוסופט ישראל, הוסיפה כי "משרד האוצר בחר להתקדם ולפרוס את מערכת ההפעלה Windows 10 כקו הגנת הסייבר הראשון בארגון, שהיא עמדת הקצה אליה ניגש כל עובד משרד, מתוך ההבנה העמוקה של האתגרים אשר ניצבים בפני משרדי הממשלה בכל הקשור להגנה על המידע ועל זיהוי המשתמש"

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מישה

    מעולה. ולגבי מה ש"אני" אמר/ה בגלל זה את צריכה לקנות

אירועים קרובים