תוכן שיווקי

אריסטה הכריזה על מערכת לניהול וניטור רשתות דטה סנטר היברידיות

24/09/2017 14:46
Any Cloud Platform. אריסטה נטוורקס. צילום: יח"צ

אריסטה נטוורקס (Arista Networks) הכריזה על מערכת ה-Any Cloud Platform לניהול וניטור רשתות דטה סנטר היברידיות. המערכת תומכת ב: AWS ,Microsoft Azure ,Google Cloud Platform ,Equinix Cloud Exchange ,Oracle Cloud.

המערכת מורידה את עלויות התפעול והמורכבות על ידי אינטגרציה וניהול של עננים היברידיים לארגונים בעלי רשתות ענן פרטיות (private cloud) ורשתות ענן ציבוריות (public cloud).

Any Cloud Platform מבוססת על רכיב ה-vEOS Router העובד מול תוכנת הניהול CloudVision עם תכונת ה-Cloud Tracer. בעזרת רכיבי תוכנה אלו ארגונים יקבלו ניהול וניטור (telemetry) אחיד של כלל מתגי ונתבי התקשורת ללא קשר למיקומם, בענן הציבורי, במספר עננים ציבוריים או בענן הדטה סנטר הפרטי של הארגון.

"אנו מסייעים לטרנספורמציה לענן על ידי הרחבת מערכת ההפעלה לציודי התקשורת EOS ו-CloudVision מהדטה סנטר הארגוני לעננים ציבוריים", אמרה ג'יישרי אולאל, נשיאת ומנכ"לית אריסטה נטוורקס.

ג'יישרי אולאל, נשיאת ומנכ"לית אריסטה. צילום: TheOlive123, מתוך ויקיפדיה

ג'יישרי אולאל, נשיאת ומנכ"לית אריסטה. צילום: TheOlive123, מתוך ויקיפדיה

אריסטה נטוורקס מספקת מודל אחיד ומפשטת את ניהול ה-Workloads מהדטה סנטר הארגוני הפרטי אל הענן הציבורי. מערכת ההפעלה של אריסטה נטוורקס (EOS) שמוטמעת בדטה סנטרים הגדולים בעולם נתמכת כעת במגוון Hypervisors ובמספר עננים ציבוריים, ומאפשרת את אותן יכולות אוטומציה שאריסטה ידועה בהם, גם בעננים הציבוריים בתוספת של הצפנת התעבורות Workloads באמצעות IPSEC בין סביבות הענן השונות.

מערכת ה-Cloud Vision לניהול, אוטומציה וניטור (streaming telemetry) הדטה סנטר של אריסטה נטוורקס תנהל ותנתר את רכיבי התקשורת vEOS בעננים הציבוריים כאילו היו רכיבים לוקאליים, ובכך הארגון ישיג פשטות ואחידות. תכונת ה-Cloud Tracer דוגמת את הקישוריות לרכיבי התקשורת בעננים הציבוריים ומספרת סטטיסטיקות על קישורים אלו.

עם פתרון Arista Any Cloud, ארגוניים יכולים כעת לקבל חוויית ענן מאובטחת, אמינה ואחידה. הדבר מאפשר לארגוני IT לרתום משאבי ענן מפוזרים בכל מקום כדי להשיג זמינות טובה יותר של שירותים ויישומים.

נתונים נוספים ניתן לקבל כאן.

אירועים קרובים