תוכן שיווקי

מנכ"לי לוג-און: "היקפי הפעילות הולכים וגדלים בפרישה ארצית רחבה"

מאות מעובדי לוג-און, מבחר מלקוחותיה ושותפיה העסקיים גדשו בערב יום רביעי את היכל התרבות באיירפורט-סיטי ונהנו מחגיגה לוג-און-נית ששיאה הופעתו של אברהם טל ● בפתח הדברים שנשאו המנכ"לים המשותפים יוסי שגב וגיל מיגדן הם הודו "לכלל היועצים הטכנולוגיים בחברה המהווים יתד איתנה בהשגת היעדים בעבודה עם הלקוחות וביצירת הפתרונות לשביעות רצונם"

24/09/2017 11:36

לוג-און (Log-On) בחרה לחגוג את סיומה של שנת עבודה עמוסת פעילות ורוויית הישגים ביחד עם עובדיה, עם מבחר מלקוחותיה ושותפיה המלווים אותה מזה שנים רבות.

ההתכנסות בהיכל התרבות המזמין שבחבל מודיעין הפגישה באווירה נינוחה ונטולת כל רשמיות את עובדי החברה עם עמיתיהם מכל קצוות הארץ, עם מטה החברה ועם מנהלים בכירים מקרב הלקוחות שכיבדו בנוכחותם.

התכנסות עובדי לוג-און, לקוחות ושותפים בהיכל התרבות שבחבל מודיעין. צילום: יח"צ

התכנסות עובדי לוג-און, לקוחות ושותפים בהיכל התרבות שבחבל מודיעין. צילום: יח"צ

בערב שכולו לבש חג, עם כוס יין טוב ביד, מוסיקה, ו-"סיור" קולינארי טעים בין דוכני האוכל המעוצבים, סיכמה לוג-און שנה מוצלחת, כשהמנכ"לים גיל מיגדן ויוסי שגב מודים לכל העושים במלאכה, נפרדים במילים חמות משני עובדים ותיקים במיוחד, ומברכים את כל באי הערב בברכת שנה טובה, מוצלחת ומאושרת.

דקות לאחר מכן, ניתן האות לתחילת המופע המרכזי ובהזמנתם של שגב ומיגדן, עלו לבמה אברהם טל ולהקתו. באווירה המחשמלת שנוצרה לא נותר לקהל אלא לרקוד לקפץ ולהרים את הידיים גבוה לשמים למשמע מילות השיר "כל הילדים קופצים רוקדים".

אברהם טל והלהקה, הרימו את הידיים גבוה לשמיים. צילום: יח"צ

אברהם טל והלהקה, הרימו את הידיים גבוה לשמיים. צילום: יח"צ

בדברים שנשאו מיגדן ושגב דקות לפני שהקהל החל לנוע בקצב ה-"תן לי מנגינה שתעלה אלי הביתה", הם סקרו את פעילותה העסקית המוצלחת של לוג-און וקשרו הצלחה זו בין השאר עם לקוחות החברה שמביעים בה אמון לכל אורך הדרך.

"לוג-און גדולה יותר ערב ראש השנה תשע"ח" הכריזו מיגדן ושגב.

לדבריהם, "מערך היועצים של החברה ממשיך את מגמת ההתרחבות של השנים האחרונות ומשפר כל העת את הבנת צרכי הלקוחות ואת יכולות האיתור והגיוס בכל המגזרים".

"כך גם הובלנו מספר פרויקטים חדשניים במעבדות לוג-און שביצועם התאפשר בזכות הידע, הניסיון  והשליטה בטכנולוגיות החדשות ביותר".

תוצאות מרשימות אלה על פי מיגדן ושגב, "מעידות על המשך הרחבת בסיס הלקוחות בכל המגזרים, ועל התבססותו של צוות מכירות מצטיין בחברה המהווה מרכיב משמעותי ביכולתה של לוג-און לשמר את הקשר עם הלקוחות ולהיענות לצורכיהם".

בהמשך הדברים, הודו מיגדן ושגב לצוות המיומן והמקצועי הפועל בשורות ברק תוכנה ליהלומים תכשיטים ואבני חן מקבוצת לוג-און ואף הדגישו את כמות הלקוחות החדשים שהצטרפו למשתמשי ברק בארץ ובעולם – בשיקגו, בלוס אנג'לס ובמונטריאול.

"בשנה האחרונה עמלנו רבות להרחבת סל הפתרונות והמוצרים שלוג-און תוכל להציע ללקוחותיה", עדכנו שגב ומיגדן. "השנה הוטמעה בהצלחה מהדורת DPT הכוללת את רכיב ה-XXL וחידושים רבים אחרים הפותרים בין השאר מצוקות זיכרון ECSA ללקוחותינו".

כמו כן שמע הקהל "על שותפות החברה בפרויקט רחב היקף להחלפת מערכת בקרת תצורה ב-ISPW בבנק גדול בארץ, ועל בחירתו של בנק נוסף באירופה ב-QuickSelect for DB2 ככלי לחיסכון במשאבי CPU.

מיגדן ושגב סיפרו כי, "לוג-און והנהלתה מעורבת ומלווה מספר סטארט-אפים בתחומים מתקדמים ומרתקים". המצטרפת החדשה השנה לרשימת חברות אלו, מודל 9 – מפתחת פתרון גיבוי ייחודי למידע המצוי על מחשבי IBM MF לדיסקים מחוץ ל-MF ולענן. “לוג-און היא המפיצה של מודל 9 לשוק הישראלי בו אפשר כבר לעדכן על לקוחות שעובדים עם המוצר ב-Production ".

באותה הנשימה ביקשו לברך מיגדן ושגב את כל המיזמים והיזמים בברכת שנה טובה וברוכת התקדמויות ומכירות בארץ ובעולם.

לקול מחיאות הכפיים ביקשו שגב ומיגדן לחזור ולהודות לכל מי שבא וכיבד בנוכחותו בערב חגיגי זה וכמובן שלהנהלת החברה, לשותפיה, ולעובדי המטה המסורים בכל תחומי הפעילות.

עובדי לוג-און מודים על ערב מוצלח. צילום: יח"צ

עובדי לוג-און מודים על ערב מוצלח. צילום: יח"צ

אירועים קרובים