אקווה סקיוריטי גייסה 25 מיליון דולר

ההשקעה הנוכחית הובלה על ידי Lightspeed Venture Partners, והשתתפו בה TLV Ventures, הקרן של מיקרוסופט ושלמה קרמר ● מטרת הגיוס היא לקדם את פלטפורמת אבטחת הקונטיינרים של אקווה

דרור דוידוף, מנכ"ל ומייסד משותף של אקווה סקיוריטי. צילום: דיוויד גארב

אקווה סקיוריטי (Aqua Security), המספקת פלטפורמה לאבטחת קונטיינרים, הודיעה היום (ג') על סבב גיוס שני (Series B) של 25 מיליון דולר. החברה מייעדת את סכום ההשקעה לקידום הפלטפורמה שלה.

קונטיינרים הם ארכיטקטורה חדשה להפעלה יעילה של משאבי מחשוב, המבוססת על חלוקת תוכנת המערכת ליחידות נפרדות שפועלות באופן עצמאי. לארכיטקטורה, שכבר אומצה על ידי חברות בולטות בעולם, כולל פייסבוק (Facebook), אמזון (Amazon) ונטפליקס (Netflix), יש מספר יתרונות: הפעלה מהירה, מכיוון שהקונטיינר הוא יחידה עצמאית ולא זקוק להתקנה על מערכת הפעלה, מה שיוצר חסכון בזמן ההפעלה; גמישות בפיתוח – בניית מערכות כקונטיינרים מיחידות נפרדות, כך שקל יותר לעדכן כל אחת בנפרד ולהוסיף יחידות חדשות; וחסכון במשאבים של תשתיות מחשוב.

באקווה סקיוריטי, שמגייסת בימים אלה עובדים רבים, אומרים שהיא מאפשרת לארגונים לאבטח את אפליקציות הקונטיינר שלהם משלב הפיתוח עד לייצור, כשהיא מאיצה אימוץ קונטיינרים ומגשרת על הפער בין DevOps לאבטחת IT. הפלטפורמה שלה מספקת נראות מלאה לגבי פעילות הקונטיינר, ומאפשרת לארגונים לזהות ולמנוע פעילות חשודה והתקפות בזמן אמת. בשילוב עם כלי מחזור חיים ואורקסטרציה, היא מספקת אבטחה שקופה ואוטומטית, תוך שהיא מסייעת לאכוף מדיניות ומפשטת עמידה ברגולציה.

ההשקעה הנוכחית הובלה על ידי Lightspeed Venture Partners מארצות הברית. עוד השתתפו בגיוס Microsoft Ventures ,TLV Ventures ושלמה קרמר. עד כה גייסה החברה, שממוקמת ברמת גן, סן פרנסיסקו, מסצ'וסטס ולונדון, 38.5 מיליון דולר.

"החיבור בין DevOps, קונטיינרים ואפליקציות מבוססות מיקרו-שירותים מייצר הזדמנות כדי לחשוב מחדש על אבטחת אפליקציות", אמר דרור דוידוף, מנכ"ל ומייסד משותף של אקווה סקיוריטי. "ההצלחה של אקווה במינוף קונטיינרים לשיפור אבטחה מייצרת ללקוחות אנטרפרייז ערך מידי וברור".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אביגאיל

    מהנדסים יקרים ראו הוזהרתם - מקום עבודה מזעזע לא להתקרב. 4 מייסים והנהלה שדואגת רק לעצמה וכל שאר העובדים כקליפת השום.

אירועים קרובים