האקרים פרצו לשרתי Vevo וגנבו מעל שלושה טרה-בייט של נתונים

קבוצת OurMine עומדת גם מאחורי הפריצה הגדולה לשרתי HBO ולגניבת הפרקים של העונה השביעית של משחקי הכס ● הגניבה כוללת סרטונים ומסכים פנימיים חשובים של החברה, כשחלקם הוגדרו כרגישים

עוד מחקר שמראה שהארגונים לא מוכנים מספיק למתקפות סייב. אילוסטרציה: jiris/BigStock

OurMine, קבוצת ההאקרים שעומדת מאחורי הפריצה הגדולה לשרתי HBO ולגניבת הפרקים של העונה השביעית של משחקי הכס, עשתה זאת שוב בסוף השבוע האחרון. הקבוצה הצליחה לפרוץ לשרתים של Vevo, משירותי הזרמת הווידיאו הגדולים, בעיקר של קליפים מוזיקליים, כולל של כמה מהשמות הגדולים בתחום.

לפי הדיווח של OurMine בעצמם, הם הצליחו לכרות מבור המידע של Vevo יותר מ-3 טרה-בייט של נתונים, כולל סרטונים ומסכים פנימיים חשובים של החברה, כשחלקם הוגדרו כרגישים.

לפי הידוע, קבוצת הפורצים גילתה פרצת אבטחה באפליקציה בשם Okta בה משתמש שירות הסטרימינג, ואף דיווחה על הבעיה ל-Vevo. לטענתם החברה התייחסה בזלזול לפנייה שלהם, ולכן החליטו להשתמש בפרצה כדי להוכיח את טענתם.

ב-Vevo אשרו את הפריצה לשרתים שלהם. "חווינו פריצה לנתונים כתוצאת מתהליך של פישינג שבוצע בלינקדאין (LinkedIn). טיפלנו בבעיה ואנחנו בודקים כעת את היקף החשיפה", מסרה החברה בטענות מעט שונות מזו שהציגה OurMine.

הארגון העלה את הקבצים לדף מיוחד באתר שלו, אך מחק את הקבצים לאחר זמן מה לאור פניה ישירה של Vevo. הדף עדיין נמצא באוויר כדי לשמש מעין הוכחה למה שקרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים