מנכ"ל פאלו אלטו: "אנו גדולים מצ'ק פוינט ומתקרבים לאבטחה של סיסקו"

לדברי מארק מק'לפלין, מנכ"ל פאלו אלטו, "בקרוב נהיה חברת אבטחת הרשת הגדולה בשכונה"

מארק מקלפלין, נשיא, יו"ר ומנכ"ל פאלו אלטו. צילום: יח"צ

"החל מהרבעון האחרון, אנו גדולים כעת יותר מאשר צ'ק פוינט (Check Point) ומתקרבים במהירות להיקף עסקי האבטחה של סיסקו (Cisco). בקרוב נהיה חברת אבטחת הרשת הגדולה בשכונה", כך אמר מארק מק'לפלין, מנכ"ל פאלו אלטו (Palo Alto Networks).

מכירותיה של פאלו אלטו ברבעון האחרון שלה, שהסתיים באוגוסט, עמדו על 509.1 מיליון דולרים, נתון המשקף גידול של 27% בהשוואה לשנה שעברה. צ'ק פוינט, לעומתה, דיווחה במחצית יולי על מכירות של 459 מיליון דולרים, עלייה של 8% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

"זהו הרבעון הראשון בו דיווחנו על מכירות גבוהות יותר מאשר המתחרה שלנו", אמר מק'לפלין בראיון לעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית.

סיסקו, המשקיעה רבות בהיצע אבטחת הרשת שלה, דיווחה על מכירות בתחום של 558 מיליון דולרים ברבעון הרביעי שלה שהסתיים באוגוסט, נתון המשקף עלייה של 3% לעומת השנה שעברה. "אני צופה כי בקרוב ניטול את הבכורה מסיסקו לתחום אבטחת הרשת, כיוון שקצב הצמיחה השנתי שלנו גדול פי תשעה מזה של סיסקו, והנתון הזה יציב כבר שנים".

"אמנם זה לא משנה הרבה על הדרך בה החברה הולכת לשוק", אמר מק'לפלין, "אבל הגודל של החברה הוא גורם מפתח בשיחות שלי ושל אנשי עם מועצות המנהלים של לקוחות ארגוניים".

"אני חושב שאחד הדברים ששותפים רבים אינם מבינים, הוא שצמחנו כל כך מהר ועשינו זאת בזמן כה קצר", אמר מק'לפלין, "האנשים לא מבינים שאנחנו גדולים יותר מאשר צ'ק פוינט, ושהגדול שלנו עומד על כ-90% מהגודל של סיסקו לתחום אבטחת רשתות".

"בנוסף, אנחנו גם צומחים הרבה יותר מהם. כאשר אנחנו מביאים ומשקפים את כלל הנתונים הללו בפני מנכ"לים ומנהלים בדרג המחליט – הם משנים את החלטותיהם. קשה להם להתעלם מהגודל שלנו וממהירות הצמיחה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים