ממש בקרוב: לנובו תשיק מחשבים מבוססי Bristol Ridge של AMD

שני המחשבים בנויים על פלטפורמת ה-Ryzen Pro של החברה, וכדי לסמן בבירור שמדובר במחשבים שמבוססים על מעבדיה של AMD ולא של אינטל, הם סומנו באות A, ראו ליתר דיוק: ThinkPad A275 ו-ThinkPad A475

רבעון טוב ללנובו

במהלך אוקטובר הקרוב אמורה לנובו (Lenovo) לחגוג את יובל ה-25 שנה להשקת המחשב הראשון תחת המותג ThinkPad, אז כמובן עדיין בידי יבמ (IBM), בהשקת מהדורה מוגבלת של מחשב שיציע מבחינה ויזואלית כמה סממנים של מחשבי העבר המפורסמים יותר.

אבל עוד לפני כן, בעוד פחות משבועיים וכחלק מקדים לאירוע, אמורה החברה להשיק מחשבים ראשונים שמבוססים על מעבדי Bristol Ridge של AMD הבנויים על פלטפורמת ה-Ryzen Pro של החברה. חלק מהפרטים על המחשבים הללו כבר הגיעו לרשת.

מדובר בשני מחשבים שבכדי לסמן בבירור שמדובר במחשבים שמבוססים על מעבדיה של AMD ולא של אינטל (Intel) סומנו באות A, ראו ליתר דיוק: ThinkPad A275 ו-ThinkPad A475.

כפי שניתן להבין מהמספור, ה-A275 הוא המחשב הקטן בין השניים. הוא יגיע עם מסך 12.5 אינץ' ועם 16 ג'יגה-בייט זיכרון RAM.

ל-A475 יהיה מסך בגודל של 14 אינץ' והוא יגיע עם עד 32 ג'יגה-בייט זיכרון RAM. המעבד שלו גם אמור להיות מעט חזק יותר. בנוסף הוא יוכל להתחבר לתחנת עגינה מכנית והוא יגיע גם עם מחבר USB-C לצד שלושה מחברי USB-A.

לפי לנובו, המחשבים החדשים – שגם כך מיועדים קודם כל למגזר העסקי – מוכוונים בעיקר לווריטקל הממשלתי, לשימוש במוסדרות חינוך גבוה וגם לעסקי SMB.

המחירים של צמד מחשבי סדרת ה-ThinkPad Axxx הללו עדיין לא ידוע, אבל הם אמורים להיות מושקים ברבעון הרביעי של השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים