תוכן שיווקי

Spinnaker Support מפרסמת את תוצאות החציון הראשון שלה ל-2017

Spinnaker Support מחזקת את מעמדה כספקית התמיכה העצמאית והשירותים המנוהלים במערכות אורקל וסאפ, בעלת שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בעולם

04/09/2017 12:33
יואב וילדר, מנהל הפעילות של Spinnaker Support בישראל. צילום: יח"צ

Spinnaker Support, מובילה עולמית של שירותי תמיכה ותחזוקה צד ג' ושירותים מנוהלים למערכות אורקל (Oracle) וסאפ (SAP), מדווחת בסוף החודש שעבר על תוצאות ביצועיה לרבעון הראשון והשני של שנת 2017 שהסתיימו בסוף יוני.

החברה מדווחת על שיא חדש בשיעור הצמיחה השנתית שלה ובגידול של 41.2% במכירות החדשות שלה, ליותר מ-900 לקוחות, על פני 103 מדינות ברחבי הגלובוס.

"עם הגודל שלנו, הזריזות שלנו, יכולת ההתאמה והנגישות הגלובלית שלנו – אנו מסוגלים כיום לתחזק ולתמוך בכל מערכת סאפ או אורקל, קריטית ככל שתהיה, עבור ארגונים מכל סוג וגודל", מצהיר מאט סטאווה, מנכ"ל Spinnaker Support העולמית.

לדבריו, "יותר מ-900 לקוחות על פני הגלובוס, נעזרים בשילוב המנצח של השירותים שלנו, להפחתה משמעותית של עלויות, תוך כדי אופטימיזצייה של ביצועי האפליקציות הארגוניות שלהם והסתכלות קדימה לחדשנות טכנולוגית והיערכות למעבר לעידן הענן".

"Spinnaker Support מוערכת מאוד בזכות יכולתה לספק שירותי תמיכה ותחזוקה ללקוחותיה, באופן שמכבד ושומר על זכויות הקניין הרוחני של יצרניות התוכנה הענקיות."

מתוך ביצועי החציון הראשון של 2017

● גידול במכירות בשיעור של 41.2%, כולל שירותים מנוהלים ותמיכה בכל קווי המוצר של סאפ ואורקל.
● 57.7% גידול במכירות שירותי התמיכה במוצרי הטכנולוגיה של אורקל (בסיסי הנתונים והתווכה), ביניהן מספר חוזים משמעותיים לתמיכה ותחזוקה בבסיסי נתונים גדולים מאוד של חברות ענק.
● בין הארגונים והחברות שחתמו על הסכם בתקופה האמורה ניתן למנות את InterGen Services ,Oxford  Instruments ,Affinion Group ,Advantest, Yale University ,Cancer Research UK ועוד.
● בין החוזים שנחתמו בתקופה זו, ניתן לציין במיוחד עסקאות חדשות עם חברת האנליזה והמידע העסקי הגדולה בעולם, חברת ניהול השקעות בעלת משרדים בצפון אמריקה, אירופה, אסיה ואוסטרליה, המנהלת נכסים בהיקף של למעלה מ-300 מיליארד דולר, וחברת מוצרי צריכה גדולה בעלת מחזור של קרוב לשישה מיליארד דולר בשנה.
● הרבעון השני, שהסתיים ביוני 2017, הנו הרבעון ה-34 ברציפות של צמיחה ורווחיות החברה.

שביעות רצון לקוחות

כפי שעולה מהסקר האחרון שביצעה החברה – שביעות הרצון של לקוחותינו עלתה לשיעור של 98.6%. הסקר כלל שיא חדש של מספר משתתפים והחברה זכתה לציונים גבוהים במיוחד עבור איכות השירות שלה, זמני התגובה המהירים והפגנת הידע המקצועי, הטכנולוגי והפונקציונאלי של הצוותים שלה.

הסקר אף הציג נתון, על פיו 99.2% מהמשיבים היו ממליצים לחברות אחרות להצטרף וליהנות משירותיה של Spinnaker Support.

"אני עושה עסקים, עם מגוון רחב של ספקים ונותני שירותים, מזה למעלה מ-30 שנה והצוות של Spinnaker Support הוא הטוב ביותר שפגשתי", מצהיר קרייג הונור, מנהל מערכות המידע של BAE Systems International.

"הצוותים של Spinnaker Support מגיבים מיידית לכל פניה או בקשה שלנו ופותרים אותן במהירות ובשלמות. הם מכירים את המערכות שלנו הרבה יותר טוב מאשר אנחנו עצמנו, ותמיד עושים את את הצעד הנוסף על מנת לסייע היכן שהם יכולים".

הסמכות ותארים חדשים

● Spinnaker Support זכתה בתואר גביע הזהב לשנת 2017 של Customer Service Department of the Year.
● Spinnaker Support הוכרזה כאחת מ-10 ספקיות הפתרונות לסאפ המובילות בעולם, לשנת 2017 – על ידי המגזין Insights Success.
● בתחילת השנה החברה הוסמכה בהצלחה לתקן ISO 9001:2015 החדש.

חדירה לשווקים חדשים

● Spinnaker Support ממשיכה בביסוס אחיזתה בשוק הישראלי וממשיכה לשרת במסירות ובמקצועיות את לקוחותיה, ביניהם ניתן למנות את פרטנר תקשורת, קבוצת ZAP, סלקום, אמדוקס, ויזה כאל, טבע ועוד, באמצעות הסניף המקומי שהוקם בשלהי השנה שעברה, ומנוהל מתחילת 2017 על ידי יואב וילדר.

במחצית הראשונה של 2017, Spinnaker Support אף המשיכה את מגמת התרחבותה באירופה, אפריקה ובמזרח התיכון וחתמה על הסכמים עם מספר לקוחות חדשים.

● באפריל 2017 חנכה Spinnaker Support את משרדיה בסיאול – דרום קוריאה, כשבכך היא בעצם ממשיכה במדיניות ההתפשטות הגלובלית האגרסיבית שלה לשווקים המתפתחים.

המשרד בסיאול מהווה כעת מטה איזורי של החברה, לצורך ניהול ותפעול פעילותה בצפון מזרח אסיה, הכוללת גם את סין ויפן.

עד כה הספיקה Spinnaker Support כבר לחתום על שני הסכמים גדולים עם שתי יצרניות קוריאניות מוכרות, ומתכננת לחתום עם עוד כתריסר חברות, בעלות מטות בדרום קוריאה, העושות שימוש בטכנולוגיות סאפ ואורקל, עד סוף שנת 2017.

למידע נוסף אודות Spinnaker Support בקרו באתר החברה.

אירועים קרובים