פאוור תקשורת תציע לארגונים פיירוול בחינם מבית Astro

Essential יהווה את פתרון הפיירוול הראשון שיינתן לארגונים ללא תמורה כספית ● אילן פרוימוביץ, המנכ"ל הטכני של פאוור תקשורת: "יותר ויותר עסקים קטנים ובינוניים החלו להשתמש בפתרונות המיועדים לצרכנים פרטיים, ועל ידי כך הם מסכנים את הארגונים שלהם. Essential נועד לספק אלטרנטיבה לארגונים אלו"

פאוור תקשורת הודיעה היום (ב'), כי החלה להציע לארגונים בחינם את פתרון הפיירוול (Firewall) המכונה Essential, שפותח על ידי Astro. מהדורת ה-Astaro Essential כוללת, בין השאר, פונקציות רבות הנחוצות לאבטחת רשתות ארגוניות. יצוין, כי זוהי הפעם הראשונה שמוצר פיירוול מוצע בחינם ללקוחות ארגוניים.

Essential Firewall זמין הן כתוכנה והן כהתקן וירטואלי. בנוסף, משתמשי התוכנה זכאים לתמיכה מפורום המשתמשים של Astaro.הגירסה החינמית עצמה ניתן להוריד בכתובת זו.

לדברי אילן פרוימוביץ, המנכ"ל הטכני של פאוור תקשורת, "עסקים קטנים ובינוניים הם השדרה המרכזית המניעה את הכלכלה העולמית. עסקים אלו, הפועלים באופן מחושב ומדוד ביותר, נפגעו קשות מהמשבר הכלכלי. לכן, יותר ויותר עסקים מסוג זה החלו להשתמש בפתרונות המיועדים לצרכנים פרטיים, על מנת לצמצם הוצאות, במקום בפתרונות לארגונים – ועל ידי כך הם מסכנים את הארגונים שלהם. השקת ה-Essential Firewall, שינתן לארגונים בחינם, נועדה לספק אלטרנטיבה לצרכים שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים