הרשות להגנת הצרכן הטילה קנס של 2.5 מיליון שקלים על Booking.com

הרשות הטילה את הקנס על אתר התיירות הפופולרי בטענה להטעיית צרכנים, לאחר שפרסם מחירים שאינם כוללים מע"מ ● הדבר גרם לכך שלקוחות שהזמינו מלונות בארץ הבינו שעליהם לשלם את ההפרש במקום

Booking.com

אתר הזמנות התיירות הבינלאומי Booking.com ישלם למדינה קנס של 2.5 מיליון שקלים, שאותו הטילה עליו היום (ב') הרשות להגנת הצרכן שבמשרד הכלכלה. זאת, בעקבות הטעיית לקוחות.

מקור ההטעיה הוא בכך שהמחירים ב-Booking.com לא כללו מע"מ, וללקוחות ישראליים שהזמינו באמצעות האתר בית מלון בארץ והגיעו אליו מסתבר רק במקום שהיה עליהם להוסיף את הסכום. כלומר, עוד 17% על המחיר של ההזמנה.

הקנס מוטל על נציגת החברה בישראל, מפני ש-Booking.com אינה חברה ישראלית.

התאחדות המלונות ציינה כי האתר כבר החל להוסיף מע"מ למחיריו, אולם "יש להמשיך ולבדוק כי אכן יהיה כך בהמשך". רו"ח אמיר חייק, נשיא ההתאחדות, אמר כי זו התריעה על כך בפני הרשות להגנת הצרכן זה מכבר וכי היא סמוכה ובטוחה ש-"יחד עם הרשות נמגר את התופעה, למען שקיפות מחירים מלאה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים