אישום: אנס את בתו בת הארבע ושידר בסקייפ לחבריו הפדופילים

בכתב האישום נכתב כי "הנאשם סחר בבתו הקטינה, כך שתמורת העברת סרטונים בזמן אמת של מעשים מיניים חמורים שביצע בבתו הקטינה, הוא קיבל סכומי כסף אותם דרש

מי ישמור מהרוע? אילוסטרציה: CHOReograPH/BigStock

כתב אישום הוגש לבית משפט המחוזי בבאר שבע הוגש נגד גבר כבן 37 מדרום, לפיו הוא אנס את בתו הקטינה, צילם את המעשים ושידר אותם בסקייפ (Skype) לחבריו הפדופילים.

בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אפרת פאר-גרונדלנד, ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, נטען כי במשך תקופה של כ-10 חודשים הוא ביצע שורה של עבירות מין חריגות בחומרתן בבתו, שגילה פחות מארבע שנים.

נטען כי הוא ביצע במספר רב של הזדמנויות מעשי סדום ומעשים מגונים בבתו הקטינה, בעת שישנה, ונהג לצלם תמונות וסרטונים בהם הוא מבצע את מעשיו המיניים בבתו. הנאשם שידר תמונות וסרטונים אלה באמצעות סקייפ לפדופילים שונים ברחבי העולם, וזאת תמורת תשלום או בתמורה לקבלת תצלומים וסרטונים דומים, בהם הם פוגעים בילדותיהן הקטינות.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של מעשה סדום בנסיבות אינוס בתוך המשפחה, מעשים מגונים בנסיבות אינוס בתוך המשפחה, סחר בבני אדם לשם ביצוע עבירות מין ולשם עשיית פרסום תועבה, שימוש בגופו של קטין לשם עשיית פרסום תועבה בידי אחראי, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, החזקה של למעלה מ-150 אלף תמונות וסרטים פדופיליים ועבירות נוספות.

סרטונים תמורת כסף

"הנאשם סחר בבתו הקטינה", נכתב, "כך שתמורת העברת סרטונים בזמן אמת, באמצעות תוכנת סקייפ, של מעשים מיניים חמורים שביצע בבתו הקטינה, הוא קיבל סכומי כסף אותם דרש. הוא גם שידל את בני שיחו בסקייפ כי יבצעו אף הם מעשי סדום ומעשים מגונים בבנותיהם הקטינות. הוא החזיק רבבות תמונות וסרטוני תועבה ובהם דמותו של קטין ופרסם רבים מהם".

עוד נכתב, "הוא נהג לצלם מתחת לחצאיתן של נשים את איבר המין ומקומות מוצנעים נוספים בגופן, בהיחבא, במקומות ציבוריים, כגון בגני ילדים, בחנויות שונות ובמקום עבודתו. בנוסף, הוא נהג להציג את עצמו בכזב בשמו של חבר ילדות בשם דוד, על מנת לפתוח בשמו חשבון PayPal  ולקבל תשלומים דרך חשבון זה בעבור שליחת סרטים ותמונות פדופיליים שייצר".

הנאשם נעצר במחצית יולי, לאחר חקירה סמויה של יחידת הסייבר בלהב 433, יחד עם רשויות בינלאומיות נוספות וביחד עם מערך מאו"ר המשטרתי, הנמצא בשלבי הקמה בימים אלה ומיועד להתמודד עם עבירות מין כלפי קטינים באינטרנט.

החקירה הובילה לכמה פדופילים שהוא היה מצוי עימם בקשר, במסגרת ביצוע העבירות, וחלקם נעצרו כבר בידי רשויות חקירה זרות ברחבי העולם.

במקביל להגשת כתב האישום, הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה נמסר כי "מדובר בחשיפה נדירה של שיטת פעולה של פדופילים ברחבי האינטרנט, היוצרים קשר אישי מול פדופילים אחרים – לצורך מסחר בסרטונים בייצור עצמי של תכנים פדופיליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים