אקזיט כל ישראלי: Gett רכשה את הסטארט-אפ Streetsmart

Streetsmart פיתחה מערכת ניהול ציים מבוססת בינה מלאכותית שממליצה בזמן אמת על מסלולי נסיעה מותאמים אישית ● היקף הרכישה: מיליונים בודדים של דולרים

צוות StreetSmart. צילום: יח"צ

Gett הודיעה היום (ד') על רכישת Streetsmart – סטארט-אפ ישראלי שפיתח מערכת ייעודית לניהול ציי מוניות. הנרכשת תצטרף למחלקת המו"פ של הרוכשת. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם על פי ההערכות עומד על כמה מיליוני דולרים.

Streetsmart הוקמה לפני כשנתיים על ידי המנכ"ל, אסף רוז, לשעבר מנהל הטכנולוגיות הראשי של טרווייז'ן, ויובל נצר, מומחה ללמידה ממוחשבת, שהיה אחד העובדים הראשונים במרכז המו"פ הישראלי של גוגל (Google). צוות המייסדים כלל גם את סמנכ"ל הפיתוח, גלעד חן – יזם שהקים מספר חברות ענן, והאלגוריתמאי הראשי, יבגני בגלפור, מומחה לאלגוריתמים ומייסד טונרה. החברה גייסה שני מילון דולר.

האפליקציה של החברה עושה שימוש באלגוריתמי ניתוח Big-Data ובינה מלאכותית על מנת לתכנן מסלולים אופטימליים מותאמים אישית לנהגים בהתאם לנתוני זמן אמת, במטרה לקצר את הזמן עד לאיסוף הנוסע הבא. בכך, אומרים ב-Gett, היא מסייעת לנהגים למקסם את רווחיהם ולנוסעים להפחית את זמן ההמתנה.

על פי הרוכשת, הטכנולוגיה מאפשרת אופטימיזציה של ציים גדולים, עם אלפי רכבים, תוך התחשבות במיקומם של כלל הרכבים בצי, כלומר – ניצול נכון יותר של היצע הרכבים ופיזור נכון יותר של הצי בהתאם לביקוש הנסיעות.

רכישה זו מצטרפת למספר עסקאות גדולות אותן ביצעה Gett לאחרונה, בהן רכישת Juno האמריקנית וקניית חברת המוניות השחורות הבריטית Radio Taxis.

בוריס קורנפלד, סמנכ"ל הפיתוח של Gett, מסר כי "הטמעת הטכנולוגיה של Streetsmart תאפשר לנו לשפר את יעילות השירות לנהגים ולנוסעים כאחד".

רוז אמר כי "Streetsmart פיתחה טכנולוגיה ייחודית שממקסמת ומייעלת כיום פעילותם של נהגים רבים בניו-יורק. אנחנו שמחים על ההזדמנות להפוך את הטכנולוגיה לנגישה למאות אלפי הנהגים של Gett".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים