תוכן שיווקי
לקראת אירוע - PRESS 4 WORD 2017, יום ד' 13 בספטמבר, LAGO

מה לאוניברסיטאות ולוורדפרס?!

07/08/2017 14:56
PRESS 4 WORD 2017

וורדפרס (WordPress) תופסת תאוצה, ובשנים האחרונות היא מערכת ניהול התוכן המובילה בעולם. מעל לרבע מהאתרים בעולם משתמשים בממשק זה.

כשוורדפרס החלה את דרכה בשנת 2003, רוב המומחים יחסו לה תדמית פשוטה וזמנית שמתאימה בעיקר לבלוגרים קטנים. כיום וורדפרס משמשת כמערכת ניהול התוכן המובילה בעולם, ואחד מתוך ארבעה אתרים בנוי על ממשק זה, מהבלוגים הקטנים ועד אתרי ענק וגופים מדיניים.

נתון זה מכיל בתוכו גם אוניברסיטאות מובילות בעולם כמו אוניברסיטת האוורד, וושינגטון, בוסטון, ברלין, מלבורן, ופרינסטון.

אז למה אוניברסיטאות בוחרות בוורדפרס?

וורדפרס בנויה על קוד פתוח, המאפשר התאמה אישית ושימוש בפלאגינים מגוונים בהתאם לצורך האתר.

דווקא הגמישות והנגישות של המערכת, הופכים למעשה את הוורדפרס לבחירה מצוינת עבור אוניברסיטאות ומכללות. הפלטפורמה קלה להתקנה ולתחזוקה, ומאפשרת למחלקות השונות, לסגל ולסטודנטים ליצור במהירות ובקלות יחסית אתרי אינטרנט חדשים תחת שרתי האוניברסיטה.

מלבד בניית אתרים, האוניברסיטאות משתמשות בוורדפרס כמערכת ניהול תוכן המאפשרת לגורמי האוניברסיטה השונים, לעדכן מידע באתר באופן נגיש ומידי, דבר המקנה למערכת יתרון על פני ממשקים אחרים בתחום זה.

גלובליות התופעה מחייבת גם אותנו בישראל לעקוב אחר החידושים והפיתוחים השונים בתחום ולהתמקצע בו באופן מתמיד.

ביום ד', ה-13 בספטמבר 2017, יתקיים במתחם LAGO היוקרתי בראשון לציון, כנס Press for Word – כנס הוורדפרס והדיגיטל השנתי. זו שנתו השנייה של כנס מסוג זה לאחר ששנה שעברה נכחו בו מאות משתתפים שנהנו מתכנים איכותיים ומהרצאות מקצועיות.

הכנס ייארך לאורכו של כל היום, ונכללות בו ארוחות בוקר וצהריים. מבנה הכנס השנה זהה לזה בשנה שעברה והוא יחולק לשני מתחמים: פיתוח WP-Dev וניהול WP-Manage. בכל מתחם יועברו הרצאות ותכנים מגוונים ומעשירים שיועברו על ידי מרצים מהארץ ומהעולם.

במתחם WP-Dev: המרצים יסקרו את החידושים השונים בתחום, דרכי האבטחה היעילים לאתרי וורדפרס, לאן הפלטפורמה מתקדמת וכלים לשיפור העבודה כיום. כמו כן, יעסקו בדרישות חוק הנגישות החדש ודרכי ההתמודדות עמן, את התפתחות המסחר האלקטרוני ומקומה של הפלטפורמה בתהליך זה.

במתחם WP-Manage: המרצים יסקרו את האפשרויות הרבות העומדות לרשות מנהלי התוכן בפלטפורמה, ויחלקו ידע שיאפשר למשתתפים לנצל את יכולות הוורדפרס במלואן. ינתנו דגשים על עיצוב נכון ותכנון נוח ונגיש של חוויית המשתמש. עוד המרצים ידונו באפשרויות השיווק והשילוב של האתרים במדיה החברתית.

אירועים קרובים