תוכן שיווקי

קמינריו זוכה בציונים הגבוהים ביותר בדו"ח היכולות הקריטיות של גרטנר

קמינריו קיבלה את הציון הגבוה ביותר עבור עיבוד טרנזקציות מקוונות, אנליטיקה ומחשוב עתיר ביצועים בדו"ח היכולות הקריטיות של גרטנר 2017 עבור מערכי אחסון Solid-State

03/08/2017 12:03
דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. צילום: יח"צ

קמינריו (Kaminario), חברת אחסון All-Flash מובילה, הודיעה כי זכתה להוקרה מצד גרטנר (Gartner) בזכות מערך אחסון K2 All-Flash שלה, שהשיג את הציון הגבוה ביותר בשלושה מתוך חמישה תרחישי שימוש, כולל עיבוד טרנזקציות מקוונות (OLTP), אנליטיקה ומחשוב עתיר ביצועים (HPC).

קמינריו זכתה בציון השני הגבוה ביותר עבור תרחישי שימוש של וירטואליזציית שרתים ושל תשתית דסקטופ וירטואלית. לאחרונה הוכרה קמינריו כמובילה בדו"ח ריבוע הקסם יולי 2017 של מערכי Solid State בזכות יכולת הביצוע שלה ושלמות החזון.

מסמכי היכולות הקריטיות של גרטנר הם נספחי מחקר הנלווים לדו"חות ריבועי הקסם של גרטנר. כחלק נלווה חיוני לריבוע הקסם של גרטנר, מתודולוגיה זו מספקת תובנות עמוקות יותר לתוך היצע המוצרים והשירותים של ספקים.

גרטנר ממליצה להשתמש במחקר זה כדי לבצע חקר מעמיק יותר של דירוגי מוצרים ושירותים על בסיס מערך יכולות עיקריות עבור תרחישי שימוש חשובים היוצרים בידול*. דו"ח היכולות הקריטיות של גרטנר לשנת 2017 ניתח 19 מוצרי SSA בחמישה תרחישי שימוש משמעותיים, כדי לכמת את המאפיינים שחשובים למובילי תשתיות ותפעול בארגונים.

"קמינריו הייתה תמיד חברה המונעת על ידי מוצר וטכנולוגיה", אמר דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. "תמיד נקטנו בגישה ללא פשרות לבניית פלטפורמת All-Flash הטובה ביותר, המתבססת על ארכיטקטורה מוגדרת תוכנה ושיתוף פעולה הדוק עם ספקי חומרה הטובים ביותר. אנו נרגשים מתוצאות אלה, מפני שעבורנו הן מספקות אימות חזק לאסטרטגיית המוצר שלנו".

קמינריו השיקה את הדור השישי של מערך K2 all-flash שלה בפברואר 2016. מערך ה-K2 מבוסס על Kaminario VisionOS, ארכיטקטורה מוגדרת תוכנה ופלטפורמה עבור שירותי נתונים מתקדמים.

K2 Gen6 משלב חדשנות חומרה פורצת דרך משותפי חומרה, כולל יכולת דחיסה ייחודית מבוססת חומרה המופעלת על ידי מערך שבבים Intel C626 עם טכנולוגיית Intel QuickAssist. קמינריו מובילה כבר זמן רב פילוסופיית מוצר של "מוכנות לעתיד", אשר שמה דגש על אימוץ מהיר של החומרה החדשנית ביתר בתעשייה, ואפיקי שדרוג ברורים וללא הפרעה עבור לקוחות קיימים.

אייל דוד, ה-CTO של קמינריו. צילום: יח"צ

אייל דוד, ה-CTO של קמינריו. צילום: יח"צ

"לקמינריו יש חזון ברור עבור פלטפורמת ה-K2", אמר אייל דוד, סמנכ"ל הטכנולוגיה (CTO) של קמינריו. "אנו רואים בטכנולוגיות חומרה חדשות כגון NVMe ו-NVMe over Fabric הזדמנות אדירה עבור לקוחות קמינריו. בנוסף לכך שאנו ממשיכים לעמוד בקדמת עקומת עלות-ביצועים, מטרתנו היא להביא אג'יליות מירבית ללקוחותינו הבונים ענן פרטי ותשתיות כשירות'".

למידע נוסף
הורידו כאן את ריבוע הקסם של גרטנר 2017 למערכי Solid-State.

* מתודולוגיות גרטנר, יכולות קריטיות של גרטנר – לחצו כאן.

אירועים קרובים