דיווחים: מיקרוסופט רוצה להסב משחקי Xbox גם לטלפונים סלולריים

החברה פרסמה מודעת דרושים ובה היא מחפשת "מנהל פרויקט מנוסה להסבה של חוויית Xbox Live למערכת חלונות מובייל" ● בתיאור התפקיד ציינה מיקרוסופט, כי על המועמד יהיה לעסוק בהתאמה של דמויות וירטואליות, לאפשר יצירה של קשרים חברתיים ולספק חוויית משחק במסכים מרובים

במיקרוסופט (Microsoft) מבקשים להסב את משחקי Xbox לטלפון הסלולרי – כך לפחות עולה ממודעת דרושים שפרסמה ענקית התוכנה, ובה חיפשה "מנהל פרויקט מנוסה להסבה של חוויית Xbox Live למערכת חלונות מובייל (Windows Mobile)". הפרויקט מזכיר במידה רבה את פלטפורמת N-Gage של נוקיה (Nokia), שלא זכתה להצלחה מרובה.

בתיאור התפקיד ציינה מיקרוסופט, כי על המועמד יהיה לעסוק בהתאמה של דמויות וירטואליות, לאפשר יצירה של קשרים חברתיים ולספק חוויית משחק במסכים מרובים.

ייתכן בהחלט שכיום בשלה כבר השעה למעין קונסולת משחק סלולרית. זאת, לאחר שבחנות היישומים של אפל (Apple) זוכים המשחקים המיועדים למכשירי iPhone להצלחה רבה, וגם החומרה עברה כברת דרך ארוכה מאז ימי N-Gage.

משחקים מתקדמים עשויים בהחלט לתרום לשיפור מעמדה של מערכת חלונות מובייל, שכן Xbox הוא מותג הפנאי המצליח ביותר של מיקרוסופט. זאת, לאחר שמכשירי Zune לא זכו להצלחה המקווה. כעת נותר רק למצוא את המועמד המתאים לאיוש המשרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים