תוכן שיווקי

משרד הפנים האיטלקי מאיץ את המעבר לדיגיטל עם פתרונות CA

01/08/2017 11:26
CA Technologies

CA Technologies הודיעה כי משרד הפנים האיטלקי בחר בפתרונות לניהול זהויות וגישה מתוצרת CA, ובמוצרי CA PPM (ר"ת CA Application Performance Management) ו-CA API Management.

הפתרונות והמוצרים של CA ישמשו לניהול ביצועים ואבטחת מידע באיסוף ופרסום נתוני בחירות. NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

"CA Technologies היא שותפה מהימנה, המסייעת למודרניזציה של פתרונות ה-IT שלנו עם סל מוצרים רב-עוצמה של תוכנות לניהול IT ואבטחת מידע, התומך בהליכי הבחירות של איטליה" אמר סלווטורה גאלאטיוטו, מנהל פיתוח אפליקציות במשרד מערכות המידע של המחלקה לעניינים פנימיים וטריטוריאליים (DAIT)  במשרד הפנים האיטלקי.

לדבריו, "עוצמתה של CA בסיוע ללקוחות בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית, תתמוך בנו בעת חידוש התשתית הטכנולוגית שלנו ותקטין את עלויות התפעול במהלך הבחירות הארציות".

יחידת DAIT של משרד הפנים האיטלקי אחראית לאיסוף, עיבוד והפיכת נתוני הבחירות הארציות לזמינים לציבור, לתקשורת ולגופים מוסדיים שונים. הנתונים רגישים וכוללים מידע כגון מספר הבוחרים, רשימות, מועמדים, קולות, שיעור ההצבעה וספירת הקולות הסופית.

מתערבים במהירות כדי לפתור בעיות

המטרה העיקרית של DAIT היתה לצמצם עלויות ולספק לעיריות ולמחוזות מערכת אמינה וקלה לשימוש העונה על הדרישות לעומסי עבודה ואבטחת מידע, תוך העברת פרסום נתוני הבחירות ל-APIs.

הפרויקט היה תלת-שלבי. השלב הראשון כלל יישום של המוצרים CA Advanced Authentication ו-CA Application Performance Management כדי לספק אפליקציות מהר יותר ובצורה מאובטחת יותר, עם חוויה אופטימלית.

"CA Advanced Authentication מאפשר הקצאת משאבים (provisioning) גמישה וחוויית משתמש ללא חיכוך, ומאפשר לעיריות ולמחוזות שימוש אמין ופשוט", אמר גאלאטיוטו.

"CA Application Performance Management מאפשר לנו לנטר את הביצועים בקלות, ובאופן מדויק ואמין. הוא מאפשר לנו לזהות צווארי בקבוק באפליקציות ולהפחית כשלים במנגנון הבחירות. כל בעיות הביצועים מזוהות במהירות ואנו מתערבים במהירות כדי לפתור אותן".

השלב השני של הפרויקט התמקד בהפחתת המורכבות הטכנולוגית. DAIT החליטה להחליף לחלוטין את פלטפורמת אבטחת המידע הקיימת עם מוצרים מהפורטפוליו של CA לניהול זהויות וגישה, כולל CA Single Sign-On ,CA Directory ו-CA Identity Management and Governance. תוכנת אבטחת המידע של CA נבחרה עקב גמישותה והתאמתה לצרכי DAIT.

לספק שירותים בצורה מהימנה ומאובטחת

השלב השלישי היה להפוך את השירותים לזמינים לאפליקציות אחרות באמצעות APIs לעומת Web Services.

DAIT בחרה ב-CA API Management עקב שימוש קל בעת הגדרה ויישום של מדיניות גישה, גמישות פורטל לשימוש בעיריות ובסוכנויות אחרות, והשתלבות עם פלטפורמת אבטחת המידע של CA Technologies.

בנוסף, באמצעות שימוש ב-CA API Management, ישויות אשר מחליפות נתוני בחירות עם משרד הפנים יכולות גם להתחיל לכתוב אפליקציות סטנדרטיות משלהן.

"אנו שמחים לעזור למשרד הפנים האיטלקי להאיץ את מסע הטרנספורמציה כדי לספק חוויות מכוננות מעולות במהירות ובהיקף ללא תקדים", אמר איימן סייד, נשיא ומנהל המוצרים הראשי ב-CA Technologies. "סל המוצרים הנרחב של CA עוזר להם לעבוד מול סוכנויות שלטון על מנת לספק שירותים בצורה מהימנה ומאובטחת".

CA Technologies יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף.

CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות מיינפריים. למידע נוסף לחצו כאן.

עקבו אחר CA Technologies

טוויטר
מדיה חברתית
הודעות לעיתונות
בלוגים

אירועים קרובים