בשידור חי: כך תוכל לצפות כשתוקפים אותך ברשת

סימטריה השיקה מאפיין שידור חוזר ל-RDP, המאפשר לארגונים לקבל תצוגה ויזואלית מוקלטת של פעילות תוקפי סייבר שנחתו במלכודות הדבש של המערכת ● זאת, על מנת לקבל תובנות לגבי כוונות של התוקף ודרך פעולתו - במהירות וביעילות גדולות יותר

עוד מחקר שמוכיח: יש ארגונים לא מעטים שקל לפרוץ למערכות שלהם. אילוסטרציה: SW-EviL/BigStock

סימטריה (Cymmetria) מאפשרת לצפות בשידור חי בתוקפים ברשת, בגרסה החדשה של פתרון הגנת הסייבר שלה.

סימטריה, חברת סטארט-אפ ישראלית בתחום ה-cyber deception (הטעייה), השיקה במסגרת הגרסה החדשה של פתרון MazeRunner שלה – מאפיין שידור חוזר ל-RDP.

המאפיין החדש מאפשר לארגונים לקבל תצוגה ויזואלית מוקלטת של פעילות תוקפי סייבר שנחתו במלכודות הדבש של המערכת. זאת, על מנת לקבל תובנות לגבי כוונות של התוקף ודרך פעולתו – במהירות וביעילות גדולות יותר.


סימטריה פרסמה וידיאו לדוגמה, המציג כיצד תוקף מתקין "כורה ביטקוין" על מערכת ההטעיה MazeRunner אצל אחד מלקוחותיה. הטעיית הסייבר, המאפשרת לזהות וללכוד תוקפים בטרם הם מצליחים להגיע למשאבים חיוניים, מסיטה את נקודת חוסר האיזון הקיימת כיום בין תוקפים ומגנים – לצד השני.

כמו עכבר במבוך

"זה ממש כמו לעקוב אחרי התוקף עם מצלמת GoPro", הסביר גדי עברון, מייסד ומנכ"ל סימטריה, "ממש כמו עכבר במבוך, התוקף אינו מודע לנוכחות שלך, ובחיפושיו הוא נאלץ לבדוק כל הסתעפות במבוך, כולל כניסה להטעיות שאתה מציב לו".

גדי עברון, מייסד ומנכ"ל סימטריה. צילום: יח"צ

גדי עברון, מייסד ומנכ"ל סימטריה. צילום: יח"צ

לדבריו, "אחד מהיתרונות של המערכת שלנו הוא בהטיית האיזון לטובת המגנים – אתה יודע בדיוק מה התוקף עושה ומכוון אותו לאן שאתה מעוניין שהוא יגיע".

"המערכת, אשר מחזירה את השליטה למגינים, מספקת גם יכולות ניראות שהתקבלו בעבר רק במימד ההיקפי של הארגון – לגבי פעילות התוקפים ואופני התנועה הרוחבית שלהם ברשת הארגונית".

לצפייה בווידאו לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים