CGS מתרחבת למזרח אסיה – והשתתפה בכנס סייבר ביפן

החברה, שפועלת בתחום הנראות ברשת, נבחרה להיות אחת החברות שייצגו את ישראל בתערוכת הסייבר הגדולה ביותר ביפן ● עידו ליפשיץ, סמנכ"ל מכירות ב-CGS, מספר על הכנס, על שיתוף הפעולה בין המדינות ועל ההתרגשות בלראות ילדות יפניות בנות שש שרות את התקווה

20/07/2017 13:47
עידו ליפשיץ, סמנכ"ל מכירות ב-CGS, מציג את פתרונות החברה בפני צוות ערוץ Tokyo TV. צילום: יח"צ

את אנשי CGS Tower Networks – חברה ישראלית שמספקת פתרונות בתחום הנראות ברשת – אני מכיר זה מכבר, עם היתרונות של מוצריה, שמתאפשרים כתוצאה מפיתוח תוכנה על ידי צוות מהנדסים ישראלים מוכשר והטמעתה על גבי שרתים חזקים ו-Switch-ים מודרניים של ברודקום (Broadcom). זאת, בכדי למנוע צווארי בקבוק בארכיטקטורה ועלויות גבוהות המאפיינים חומרות קנייניות.

החברה עשתה כברת דרך ארוכה והגיעה להישגים רבים במהלך השנה החולפת, ובכלל זה התקנת מוצריה בקרב לקוחות ישראליים גדולים ופריצה לשוק האירופי, עם לקוחות כגון טלפוניקה (Telefonica), הדואר הספרדי, עיריית פרנקפורט ופולקסוואגן (Volkswagen).

האטרקציה של תערוכת הסייבר ביפן

לפני כחודשיים נבחרה CGS להשתתף במשלחת של מכון היצוא לתערוכת הסייבר הגדולה ביותר ביפן. החברה לקחה חלק בביתן הישראלי באירוע, שחשף בפני לקוחות ואינטגרטורים ביפן את החידושים שמציעות חברות ישראליות בתחום הסייבר.

ישראל ויפן חתמו באחרונה על הסכמים לחיזוק הקשרים הכלכליים בין המדינות בתחום הסייבר, במסגרתם יוקם גוף שיאגד את הארגונים הכלכליים וירכז את הפעילות המשותפת בשתי המדינות. המוטיבציה לכך היא המשחקים האולימפיים, שיתקיימו ביפן ב-2020, והרצון של ממשלת יפן לשפר את היערכותה בכל הקשור לאיומי סייבר. הסכמים אלה מהווים המשך יישום של החלטות שקיבלו ממשלות יפן וישראל בינואר 2015 לחיזוק הקשרים הכלכליים בין המדינות, הגדלת הייצוא ב-1.2 מיליארד דולר (זינוק של 50%) וגידול של 33% בכמות היצואניות ל-210 חברות.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

"הביתן הישראלי היווה אטרקציה וריכז פעילות רבה", אמר עדו ליפשיץ, סמנכ"ל מכירות ב-CGS, שייצג את החברה בכנס. "ישראל ידועה בעולם ביכולתה לפתח מוצרי אבטחת סייבר חדשניים בעלי איכות גבוהה וההסכם בין המדינות נתן רוח גבית לכך".

שיתוף פעולה הולך ומתרחב

במקביל לכנס קיימה שגרירות ישראל בטוקיו אירוע לכבוד יום העצמאות של מדינת ישראל, בו השתתפו שר הכלכלה היפני ונציגים בכירים של חברות מהמדינה כגון NEC ,NTT, היטאצ'י (Hitachi) וטושיבה (Toshiba). הם באו לכבד את האירוע ולפגוש את הנציגים של החברות הישראליות, שהשתתפו בכנס.

CGS זכתה לחשיפה משמעותית לא רק בפני המשתתפים בכנס, אלא גם בפני מיליוני הצופים של ערוץ הטלוויזיה הפופולרי Tokyo TV, שסקר את פעילות החברות הישראליות בתחום הסייבר. ליפשיץ צופה ששיתוף הפעולה בין המדינות יאיץ את הפעילות של CGS, כמו גם של חברות ישראליות נוספות, בשוק היפני.

זה המקום לציין פעילות נוספת לקידום היחסים בין המדינות – שמנוהלת על ידי ארגון Jetro, שאחראי לקידום קשרים עסקיים עם חברות ישראליות. הארגון קיים באחרונה, במסגרת שבוע הסייבר של אוניברסיטת תל אביב (Cyber Week 2017), סמינר בתחום אבטחת המידע, בנוכחות השגריר היפני בישראל והאלוף (מיל') פרופ' יצחק בן ישראל. CGS נבחרה להיות אחת מארבע החברות הישראליות שהציגו את פתרונותיהן בסמינר, יחד עם צ'ק פוינט (Check Point), ורינט (Verint) וצ'קמרקס (Checkmarx).

ליפשיץ סיכם באמרו כי "שיתוף הפעולה בין המדינות תורם לפיתוח התעשייה והכלכלה הישראליות ולא פחות חשוב מכך, תורם להידוק הקשרים הדיפלומטיים בין המדינות. לראות ולהאזין למקהלה של ילדים וילדות יפניים בני שש שרים את התקווה באירוע לכבוד יום העצמאות של מדינת ישראל בטוקיו היה דבר מרשים ומלא אופטימיות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בועז

    היטאצי וגלעד יושעי התותח. סחטיין על העסקה המדהימה!

אירועים קרובים