תוכן שיווקי

ServiceNow: בתוך חמש שנים – 50 לקוחות בישראל ו-43% נתח שוק גלובלי

"אנו גאים בכך שאף לקוח לא עזב אותנו - הם רק הרחיבו את שיתוף הפעולה לאורך השנים" ● "מכאן, שהאסטרטגיה שלנו ללכת עם שותפי בוטיק מוכיחה עצמה", כך לדברי לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow

10/07/2017 11:37
לימור אפיק, מנהלת סניף ServiceNow ישראל. צילום: יניב פאר

כתב: הילל  יוסף

"כאשר פתחתי את הסניף המקומי של ServiceNow בישראל, לפני חמש שנים, מטרתי הייתה לעשות זאת עם מעט שותפים. לא הצלחתי לעשות זאת עם האינטגרטורים הגדולים. הם לא רצו להכשיר את אנשיהם לתחום, כי ההכשרה עולה כסף. בשל כך, הבנתי שעליי להתמקד בשותפים שיהיו מוכוונים ב-100% ללקוחות שלי – אז פניתי לחברות בוטיק, המתאפיינות ברמת ההתמקצעות שלהן", כך אמרה לימור אפיק, מנהלת סניף ServiceNow ישראל.

לדבריה, "החברה הראשונה אליה פניתי – דיקומנו לאבס – מלווה אותנו מאז 2012 כאשר היא מתמחה ומתמקדת אך ורק ביישום ובמכירת פתרונות ServiceNow. ככזו היא מגיעה להישגים יוצאי דופן ואחראית על היישומים בקרב מרבית הלקוחות שלנו, 50 במספר, בינהם: בנק לאומי, נטפים, תנובה, נייס, אמדוקס, אורבוטק, פרטנר, רפאל ואל על".

אפיק השתתפה ברב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים, בו נדונו ההיבטים  המקומיים בעשייה של ServiceNow, מובילה עולמית בתחום של מיכון חכם של תהליכי עבודה בענן.

"חצינו את רף 50 הלקוחות", אמרה אפיק. "אנו גאים בכך שאף לקוח לא עזב אותנו מעולם, נהפוך הוא: הלקוחות רק הרחיבו את שיתוף הפעולה, אז האסטרטגיה הזו מוכיחה עצמה".

היא ציטטה מחקר של גרטנר (Gartner), לפיו נתח השוק של ServiceNow בתחום עומד על 43%, לצד BMC האוחזת בנתח שוק של 19%, HPE עם נתח שוק של 5%, ו-CA עם 2%. "להערכתי", אמרה אפיק, "מיצובה של ServiceNow בישראל טוב יותר מהעולם".

היא הוסיפה כי "אחת לרבעון אנו מקיימים פגישת משתמשים, במסגרתן לקוח מציג סיפור הטמעה ואנו מציגים היבטים מגוונים בגרסאות החדשות המגיעות לשוק". אפיק סיימה באומרה כי "דיקומנו לאבס ו-Do It Wise משתפות ביניהן פעולה, והמומחים שלהן חולקים ידע, על מנת לתת את המענה הטוב ביותר ללקוחות".

הגילוי והמיפוי של ה-IT בבנק לאומי

עידן הראל, מנכ"ל Do it wise, אמר כי החברה קמה ב-2010, "ומזה שנה וחצי מובילה בתחום הטמעות תוכנות ITSM ו-ITOM של ServiceNow. החברה מונה כ-50 עובדים, הפזורים בבולגריה, ישראל וארצות הברית".

לדבריו, "אנו שותפים ברמה הטכנולוגית, עם רקע חזק ב-IT. החברה מתמחה בהטמעות מודול ITOM, עם יכולות לחיקור, גילוי ומיפוי של סביבות ה-IT ותהליכים  עסקיים".

עידן הראל, מנכ''ל Do it wise. צילום: יניב פאר

עידן הראל, מנכ"ל Do it wise. צילום: יניב פאר

ServiceNow, אמר, "באה עם פתרון ייחודי – היא מתחילה עם התהליכים העסקיים ומחברת את המיפוי והגילוי לעולם ניהול אירועים  וניהול קריאות".

כמו כן, ציין כי "יש לה חנות ובה אלפי אפליקציות, חלקן בכסף  וחלקן חינמיות". בין לקוחות החברה מנה הראל את אקס ליבריס (Ex Libris) ובנק לאומי. בנוסף, אמר, "אנו ב-Do it wise כל הזמן חושבים מחוץ לקופסה, ומוסיפים ערך ללקוחותינו מעל הפלטפורמה של ServiceNow. באחרונה הוספנו עשרות ממשקים למערכות חיצוניות ושכלול מערכת ההתראות של ServiceNow ללקוחות גדולים".

לדבריו, "אנחנו בונים אפליקציות לניהול תעודות דיגיטליות ועוד אפליקציות ייעודיות, אשר מנצלות את הפלטפורמה בצורה מושלמת. לקוחות מנצלים את היכולות של ServiceNow כדי להיפטר מאפליקציות ישנות וליישם אותן בצורה טובה יותר על הפלטפורמה – וכך לפשט את התהליכים הארגוניים ואת חוויית משתמשי הקצה".

הראל סיכם באומרו כי "ServiceNow היא החברה המתקדמת ביותר לעולם ניהול ה-IT. היא עוצבה לעבודה בענן, וככזו היא מעניקה ללקוחות גמישות, רובסטיות עם מודולים רבים מהקופסה, וכן יכולת לפיתוח מודולים נוספים".

"אנו עושים אינטגרציה של מערכות ServiceNow עם מערכות IT אחרות בארגון. גדלנו משמעותית בשל העבודה שלנו עם ServiceNow".

אירועים קרובים