"יש ספגטי של מידע – המנמ"ר נדרש לאמת ארגונית אחת"

"פעמים רבות תמונת המצב שהמנהלים רואים על הארגון שלהם, על המטרות העסקיות שלהם - מספרת סיפור שונה מאשר המצב האמיתי", כך אמר אסף שפר, מנהל מכירות מוצרי מידע בקבוצת אמן

אסף שפר, מנהל מכירות מוצרי מידע בקבוצת אמן. צילום: קובי קנטור

"אחד האתגרים מולם ניצבים המנמ"רים בארגונים, הוא המצב של ריבוי כלים רבים בתחומים רבים בהיבט ה-BI. זה מקשה עליהם לקבל תמונת מצב אמיתית ומהימנה על הארגון. המצב נוצר בשל מגבלות טכנולוגיות שהיו לכלים בעבר, בשל הטמעת כלים שונים שנעשתה לאורך השנים. כיום יש להם מעין 'ספגטי' ארגוני של דטה. מצב זה לא מאפשר להם לקבל החלטות אשר נסמכות על נתונים מהימנים – הם נדרשים לאמת ארגונית אחת", כך אמר אסף שפר, מנהל מכירות מוצרי מידע, קבוצת אמן.

שפר התראיין לאנשים ומחשבים במסגרת כנס שערכה מיקרוסטרטג'י (MicroStrategy) בארץ. הכנס נערך היום (א') במלון דן פנורמה בתל אביב. קבוצת אמן החלה לייצג בשנה שעברה את BI Microstrategy, המספק פתרונות מקצה לקצה לניתוח נתונים. "אנו נמצאים בשלבי משא ומתן מתקדם עם כמה לקוחות ארגוניים", אמר, "ממגזרי הפיננסים וההיי-טק".

פעמים רבות, אמר שפר, "תמונת המצב שהמנהלים רואים על הארגון שלהם, על המטרות העסקיות שלהם – מספרת סיפור שונה מאשר המצב האמיתי". לדבריו, "זה נובע מכך שאין ראייה כוללת של המצב העסקי בארגון, של הרווחים העסקיים, בזמן נתון – שלא לדבר על זמן אמת. כך, ההחלטות המתקבלות בשל כך הם נכונות חלקית בלבד, ועלולות להיות מוטות".

היום הוא שונה מהמחר

לדברי שפר, "מידע הוא הערך העיקרי של הארגון, הוא נכס. המידע כבר קיים וכל שנדרש הוא לנתח אותו, לטובת קבלות החלטות מושכלת. נדרש למקסם את ניתוח המידע: זה כבר לא 'נחמד שיהיה' – אלא כורח המציאות, כי היום הוא שונה מהמחר. ההתנהלות של השוק והארגונים הפועלים בתוכו היא מאוד דינאמית, משתנה במהירות ולכן יש חשיבות לקבלת הנתונים המנותחים – במהירות".

מסיבות אלו, אמר שפר, "החלטנו לקבל על עצמנו את ייצוג מיקרוסטרטג'י בישראל, לפני שנה. לחברה  יש פתרון אחד, פלטפורמה אחת, שעל בסיסה היא מעניקה את כל המענה הנדרש לעולמות ה-BI. אתה בונה משהו פעם אחת ומפיץ לכל אחד, הן ברמת המשתמש והן ברמת הפרויקט העסקי".

"הכלי מספק תובנות למנהלי השיווק, המכירות, מנהלי קווי מוצר, וגם בחיתוך רוחבי, משמע לפרויקטי Big Data, עם יכולות שירות עצמי, ויכולות לעולם הנייד. כך, תחת פלטפורמה אחת הלקוח הארגוני מקבל את כל הרכיבים הטכנולוגיים, כגון: מנוע ביצועים חכם, מעטפת אבטחת מידע כוללת, ויכולות להפצה ממקום אחד – במספר רב של ערוצים ללקוחות רבים".

תמונת מצב אחודה

"ייחודה של מיקרוסטרטג'י", הדגיש שפר, "הוא בהיותה חברת BI  טהורה, וזאת בניגוד לענקיות IT אחרות, שה-BI עבורן הוא עסק צדדי שלהן. יתרון נוסף, הוא בכך שהפלטפורמה יכולה להיות מוטמעת בכל סביבת IT, לרבות בענן".

אמן, ציין שפר, "פועלת שנים רבות בעולם הנתונים, בשל היותה נציגת אינפורמטיקה (Informatica) בישראל זה שנים רבות. החיבור בין אינפורמטיקה ובין מיקרוסטרטג'י מעניק לנו יכולת לספק ללקוחות פתרון מלא מקצה לקצה לעולם הנתונים, החל בגזירות וטעינות (ETL), הסבות נתונים, טיוב נתונים – וכלה בהצפת הנתונים ללקוחות העסקיים – פנימיים וחיצוניים".

בנוסף, אמר, "אנו באמן משלבים פתרונות OEM של שתי החברות, בנפרד או כחבילה, עבור גופים המעוניינים לשלב פתרונות אלה כחלק מהמוצרים שלהם, שהם מוכרים ללקוחותיהם".

"עם פתרונות מיקרוסטרטג'י", סיכם שפר, "אנו מעניקים ללקוח הארגוני תמונת מצב אחודה, בזמן אמת, על גבי כלי אחד, עם יכולות לשיפור בקבלת ההחלטות של המנהלים העסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים