תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Microsoft Inspire, יום א'-ה' 9-13 ביולי, וושינגטון די.סי

120 שותפים וסטארט-אפים מישראל ישתתפו ב-Microsoft Inspire בוושינגטון

09/07/2017 12:23
מיקרוסופט

120 שותפים וסטארט-אפים ישתתפו ב-Microsoft Inspire, כנס השותפים השנתי של מיקרוסופט (Microsoft). את המשלחת תוביל מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, שלי לנצמן.

הכנס שיתקיים השנה בין התאריכים 9-13 ביולי בוושינגטון, מהווה פלטפורמה והזדמנות לשיתופי פעולה בין שותפים ו-ISVs מקומיים וברחבי העולם.


השנה תצא נבחרת שתכלול 120 מנהלים ובכירים מקרב שותפי מיקרוסופט המיישמים פתרונות ענן על גבי Azure, הענן של מיקרוסופט – Office365 ו-Dynamics365.

בכנס צפויים להשתתף 17 אלף מוזמנים. הכנס יכלול שלושה ימים של נאומים ובתוך כך נאומים של מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה; סגן נשיא החברה ל-WW Commercial Business, ג'דסון אלטהוף; ונשיא החברה והיועץ המשפטי שלה, בראד סמית'.

בכנס יידונו כל היבטי השותפות בין מיקרוסופט לשותפיה בכל העולם, הכוללים: Microsoft Digital Transformation Strategy ,Security Story ,Cloud services roadmap ,Business models ,Partner Profitability ,Partner to Partner Motion ויתקיימו בו סדנאות, פאנלים ותערוכה בהשתתפות מאות מציגים שימחישו את הפתרונות שלהם.

עוד יתקיימו במסגרת הכנס סשנים מגוונים בתחומי הבינה המלאכותית, טרנספורמציה דיגיטלית ואינטרנט של הדברים.

שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל. צילום: רמי זרנגר

שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל. צילום: רמי זרנגר

לדברי לנצמן, "כנס Microsoft Inspire הוא בין הכנסים המרכזיים שהחברה מקיימת בכל שנה. הכנס מאפשר לייצר נטוורק עם מומחים של מיקרוסופט ועם שותפים אחרים מכל העולם, להכיר את הפתרונות החדשניים ביותר בשוק, את השירותים ואת המכשירים בעמדות Demo ובחוויות Hands On".

"השנה יתמקד הכנס בפתרונות טכנולוגיים שיאפשרו ללקוחות העסקיים להצליח במסע לטרנספורמציה דיגיטלית, לצבור יידע על יכולות הענן ועל חיבור עסקים עם אינטרנט של הדברים. החברות המשתתפות יוכלו לייצר קשרים והזדמנויות עסקיות בשווקים חדשים באמצעות מתחמים איזוריים מיוחדים בועידה".

מיקרוסופט הינה חברה מוטת שותפים והיא בעלת אקו-סיסטם שותפים נרחב שפועל להטמעת טרנספורמציה דיגיטלית עבור לקוחות בכל העולם. מיקרוסופט מספקת טכנולוגיות, משאבים ותוכניות עבור שותפים על מנת לצמוח ולעודד חדשנות.

לאתר הכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים