vs. Lyft אובר – פתחה מרכזי הכשרת נהגים חדשים בכל ארצות הברית
לחברת שיתופי הנסיעות יש כעת מרכזי שירות בתשע ערים בארצות הברית וה-10 בדרך ● עושה רושם שבכוונתה לתפוס טרמפ על התקופה הקשה שעוברת אובר, שמנכ"לה עזב ושהנהלתה נמצאת בטלטלה עקב חקירה של תרבות הארגון שלה
Lyft מסן פרנסיסקו משתמשת בחלק מ-600 מיליון הדולרים שהשיגה במימון חדש באפריל השנה, בכדי לפתוח מרכזי שירות של רכבים – הנקראים רכזות (hubs) – כדי לתדרך ולהעלות נהגים חדשים לכביש בתוך שעות ספורות בלבד.
Lyft פתחה כבר תשעה מוקדים בערים לוס אנג'לס, פניקס, אטלנטה, שיקגו ובוסטון, ויש לה כבר תוכניות לפתוח מוקד עשירי במקום לא ידוע בחודשים הקרובים, כך אמר דובר החברה ל-CNBC.
במרכזים – שתוארו כמקום שחלקו עוסק בלוגיסטיקה ואוריינטציה וחלקו מהווה מרכז לבדיקות רכב – יוכלו נהגים פוטנציאליים, שעברו בדיקת רקע הראשונית של Lyft, למלא את הניירת, לצפות בסרט הדרכה ולבדוק את המכוניות שלהם.
נהג חדש של החברה סיפר כי התהליך ארך רק קצת יותר משעה עד שיוכל היה כבר לעלות על הרכב ולהתחיל לעבוד כקבלן של Lyft, כך תיאר ה-CNBC.
מנצלת חולשה של אובר
Lyft מחזיקה כיום בכרבע מנתח שוק שיתופי הנסיעות, כך על פי נתוני חברת המחקר, TXN Solutions. לפני שנתיים הייתה אובר (Uber) זו שהחזיקה בכ-90% מנפח מהשוק – ועכשיו, לנוכח התקופה הקשה שהיא עוברת, היא אוחזת רק ב-75% ממנו.
המאמצים הללו הם ללא ספק ניסיונותיו של סטארט-אפ שיתופי הנסיעות לנצל את המומנטום ולנגוס בחלק נוסף מהשוק, על ידי עמידה בדרישה הגוברת לשירות מצד לקוחות נוטשים פוטנציאליים של המתחרה הענקית, אובר, שחווה בזמנים אלו משבר ניהולי נרחב.
מנכ"ל אובר, השנוי במחלוקת, טראוויס קלאניק, פוטר ויחד איתו הוחלפו גם בכירים אחרים בחברה. הטלטלה היא תוצר של תוצאותיה של חקירה ששכרה אובר ושביצע אריק הולדר, לשעבר התובע הכללי של ארצות הברית, על מנת לחקור את תרבות העבודה שלה.
תוצאות עבודתו של הולדר הניבו רשימה גורפת של המלצות לרפורמה ואת עזיבתו של קלאניק את אובר.
תגובות
(0)