תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - AWS

דן לב רן, AllCloud: "המטרה – לייצר ערך ללקוחותינו בענן"

29/06/2017 15:54
דני לב רן, סמנכ"ל בכיר למכירות ושיווק, אולקלאוד פלטפורמות. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"המטרה העיקרית שלשמה הוקמנו, לפני יותר מתשע שנים, היא לייצר ערך ללקוחותינו, על ידי יצירת בסיס ידע ומצוינות בתחומי הענן, להוות זרוע איתנה לשותפינו הגדולים, ולאפשר ללקוחותינו ליהנות מעושר היכולות והקידמה הטכנולוגית שהשותפות שלנו מספקות, לגשר ולקצר את עקומת הלימוד וההטמעה של טכנולוגיות אלו בארגונים שאנו עובדים איתם", כך אמר דני לב רן, סמנכ"ל בכיר למכירות ושיווק, אולקלאוד פלטפורמות (AllCloud).

לב רן התראיין בעקבות כנס שערכה באחרונה AWS ישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים בגני התערוכה בתל אביב.

החברה, אמר, "היא חברה גלובלית מובילה בתחומי יישום והטמעה של פתרונות הענן הציבורי. אנו מתמחים במתן פתרונות בעולם התשתית, הפלטפורמות והאפליקציות, של הטכנולוגיות המובילות בעולם, כגון Salesforce ,Netsuite ,Zoura בתחום האפליקציות, AWS  ואחרים. אנו חברה פרטית, המונה יותר מ-130 עובדים, הפרוסים במשרדנו בעולם, גרמניה, ארצות הברית, רומניה וישראל".

"השותפות עם AWS", אמר לב רן, "החלה לפני יותר מתשע שנים. מאז, החברה צומחת בקצב מדהים. אנו גאים להיות אחת החברות המובילות בעולם בתחום. זה כמה שנים אנו מחזיקים בתואר שותף פרימייר. מעבר לכך, וחשוב לא פחות, אנו ממשיכים לקדם את עצמנו בהסמכות אישיות וארגוניות, כגון Audited MSP, אשר מקנה לנו את ההסמכה מטעם AWS לנהל באופן מלא את אופרצית הענן ללקוחותינו".

לדבריו, "באחרונה הוסמכנו גם לתכנית הסבת מוצרי מיקרוסופט, Microsoft Workload Competency, כחלק מתהליכי ההסמכה המגוונים בתכניות שאנו משתתפים בהן".

לנוע עם הקידמה וההתחדשות בתחומי הענן

"השותפות  עם AWS והיכולות הטכנולוגיות הייחודיות שלנו, מביאים אותנו לסייע לארגונים קטנים וגדולים, מקומיים ובינלאומיים, חדשניים ומסורתיים – ליהנות משלל היכולות, ולנוע עם הקידמה וההתחדשות בתחומי הענן".

בכנס השנה, ציין, "הצגנו כמה פתרונות פרי פיתוח עצמאי, ואנו רואים בהם צורך אדיר לכל ארגון אשר נמצא בענן או שוקל מעבר לענן. הפתרונות כוללים בניית תשתית מאובטחת, מנוטרת ומאורגנת, כולל את הבקרות המתאימות בצד הפיננסי והרגולטורי. כל זאת, תוך שימוש בארכיטקטורה התואמת את הדרישות הייעודיות של כלל הלקוחות, תוך שימוש בשירותים של כמה שותפים טכנולוגים מובילים בעולם".

לדבריו "חשפנו פתרון אבטחה למשתמשים חזקים בארגון, בשם ETVM. הוא נועד למשתמשים המחזיקים אצלם 'מפתחות' למערכת, אשר שימוש לא זהיר בהם עלול לגרום לנזק כבד בארגון".

בעולם המידע, הוסיף לב רן, "הצגנו בראשונה בארץ, שיתוף פעולה שיש לנו עם Matilion האמריקנית, להסבה וארגון נתונים (ETL) למחסן הנתונים הארגוני, DWH, אשר נמצא כחלק מה Eco-System, וניתן להורדה ולתשלום לפי שימוש, בחנות היישומים של AWS".

לב רן סיים באומרו כי "השנה, התחלנו לשתף עם הקהילה הטכנולוגית סיפורי לקוחות. אנו עדים להתעצמותה של המהפכה הטכנולוגית, ויודעים על פתרונות מדהימים הקיימים בשוק, ומן הראוי לשתף אותם באופן פומבי. קראנו לכלל הטכנולוגים להתמודד בתחרות My-AWS-Best-Practice. בתחרות עלו ברצף 15 לקוחות, והציגו לקהל במשך כמה דקות את הפתרון הייחודי אותו בנו, ואת הערך אותו יצרו לארגון שלהם".

הוא סיים באומרו כי "כדי להגביה את הרף עוד יותר, החלטנו לקחת את הזוכה לכנס השנתי של AWS בלאס וגאס, נבאדה. הזוכה בתחרות הוא שמעון טולץ, AWS Hero, אשר הציג פתרון מרשים לניהול Data pipeline בעולם ה-Big Data. התחרות היתה צמודה מאוד, ולמקום השני והמכובד הגיע אבי זלוף מ-Evaluex".

אירועים קרובים