אגד תעבורה הטמיעה מודול חדש שפותח על ידי Y-IT; ההיקף הכספי: כמאה אלף שקלים

המודול החדש מאפשר ללקוחות של אגד תעבורה לבצע הזמנות של הסעות לעובדיהם באמצעות האינטרנט ● עצמון מינס, סמנכ"ל טכנולוגיות ומערכות מידע באגד תעבורה: "הטמעת המודול חסכה לנו זמן עבודה יקר של סדרן העבודה, מיזערה את כמות הטעויות, ושיפרה את האופטימיזציה של תכנון הנסיעות"

אגד תעבורה הטמיעה במערכת ניהול צי הרכב שלה מודול שפותח על ידי חברת Y-IT, המתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים לתחום התחבורה. המודול החדש מאפשר ללקוחות של אגד תעבורה לבצע הזמנות של הסעות לעובדיהם באמצעות האינטרנט, והוא מהווה חלק מתוכנת ניהול צי הרכב של החברה, שפותחה גם היא על ידי Y-IT. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם הוא מוערך בכמאה אלף שקלים.

ביקושי ההסעות שיוקלדו על ידי הלקוחות למערכת האינטרנטית של אגד תעבורה, יועברו בממשק אוטומטי למערכת ניהול צי הרכב, לצורך תכנון וסידור עבודה. באופן זה, כל שנותר לסדרן העבודה באגד תעבורה לעשות, הוא להפעיל תהליך אוטומטי שישבץ את הנוסעים, תוך התחשבות בקריטריונים שהגדיר הלקוח.

עצמון מינס, סמנכ"ל טכנולוגיות ומערכות מידע באגד תעבורה: "מעבר לשיפור באיכות השירות ולחיסכון הכספי שיתאפשר ללקוחות החברה, הטמעת המודול חסכה לנו זמן עבודה יקר של סדרן העבודה, מיזערה את כמות הטעויות, ושיפרה את האופטימיזציה של תכנון הנסיעות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים