אמזון נכנסת חזק לתחום התרגום – ולגוגל ומיקרוסופט יש מה לחשוש

המטרה היא לספק בעיקר למפתחים, כלים שיאפשרו להם יחסית בקלות להפוך את האתרים ואת האפליקציות שלהם לזמינים במספר שפות

אמזון. צילום: BigStock

לפי דיווחים בארצות הברית, אמזון (Amazon) עומדת בקרוב להתחרות לגוגל (Google) ולמיקרוסופט (Microsoft) גם בתחום התרגום, וזאת במסגרת שירותי הענן שמעניקה החברה.

למעשה מדובר בדור הבא של טכנולוגיית לימוד במכונה בה כבר משתמשת החברה לצורך הצגת מידע על מוצרים שהיא מוכרת באתר שלה במספר שפות, אבל כעת היא תעמיד את הטכנולוגיה הזו, באופן משופר, גם ללקוחות AWS.

המטרה היא לספק למפתחים בעיקר, כלים שיאפשרו להם יחסית בקלות להפוך את האתרים ואת האפליקציות שלהם לזמינים במספר שפות.

לפני שכשנתיים רכשה אמזון חברת סטארט-אפ ישראלית בתחום תרגום באמצעות לימוד מכונה בשם שפהבה (Safaba). אחד המייסדים של חברה הזו, אלון לביא, עומד בראש קבוצת המחקר ובפיתוח של טכנולוגיית התרגום, כך שמדובר למעשה בפירות של אותה רכישה.

אמזון טרם אישרה את הכוונה שלה לספק את שירות התרגום ללקוחות הענן שלה, אבל ייתכן שהיא שומרת את הקלפים קרוב לחזה והיא תכריז על כך באופן רשמי בנובמבר, בכנס re:Invent.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים