האם השקת ה-Galaxy Note 8 תשכיח את פרשת ה-Note 7?

הענקית תשיק את המכשיר ככל הנראה באמצע ספטמבר, ועושה רושם שזה עומד להיות הטלפון היקר ביותר בתולדות החברה ● ההערכות בשוק הן שהוא יוצע במחיר של לא פחות מ-999 יורו

סמסונג. צילום אילוסטרציה: BigStock

סמסונג (Samsung) תשיק ככל הנראה באמצע ספטמבר את Galaxy Note 8, המכשיר הבא בסדרה שאמור לגמד באופן סופי את פרשת הסוללות הנשרפות של Note 7, אם בכלל.

מדובר בערך בדחייה של שבועיים וחצי לעומת התאריך המקורי עליו דווח, שהוא שלהי אוגוסט. כך או כך, ככל הנראה זה עומד להיות הטלפון היקר ביותר בתולדות החברה, וההערכות בשוק הן שהוא יוצע במחיר של לא פחות מ-999 יורו, כשככל הנראה בארצות הברית הוא יוצע ב-999 דולר ולא ב-1,119 דולר, בהמרה מהמחיר ביורו.

מכשירי ה-Galaxy S8 נמכרו בתחילת הדרך ב-799 יורו ו-899 יורו לדגם ה-S8 Plus, כך שמדובר בעוד עליית מדרגה.

עדיין מחפשת פתרון לחיישן

ממה שידוע, המכשיר החדש יגיע עם מסך בגודל של 6.3 אינץ' כשהפאנל שלו יהיה מסוג AMOLED, וכנהוג כיום, בוודאי בצמרת הטלפונים החכמים, עם תצוגה מקצה לקצה עם מסגרת דקיקה עד אפסית. עוד משהו שהופך לסטנדרט, ויבוא לידי ביטוי גם ב-Note 8, הוא מסך מוארך יותר ביחס היבט של 18.5:9.

כמו תמיד תציע סמסונג את המכשיר בשתי תצורות עיבוד: אחת שמבוססת על ה-Snapdragon 835 של קוואלקום (Qualcomm) שתשלח לשוק האמריקני, ואחת שמבוססת על Exynos 8895 הקנייני שלה שיגיע לרוב המדינות בעולם, כולל אירופה וגם ישראל.

המכשיר יגיע עם 6 ג'יגה-בייט זיכרון, ויהיה השני בלבד של החברה שמציע יותר מ-4 ג'יגה-בייט זיכרון. הראשון הוא Galaxy C9. ועוד כצפוי אחד: מצלמה כפולה מאחור עם שתי עדשות 12 מגה-פיקסל – הראשון של החברה.

עוד דבר שכנראה כבר וודאי: חיישן טביעת אצבע מאחור ליד המצלמות. החברה ככל הנראה עוד לא הצליחה למצוא פתרון לשילוב של החיישן הזה מתחת למסך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים