האקו-סיסטם של ServiceNow: הבמה לשותפים

ServiceNow

נציגי שותפים של ServiceNow התכנסו באחרונה במשרדי אנשים ומחשבים לרב שיח על הרומן שלהם עם החברה ועל ההצלחות המשותפות.

אחד המשתתפים היה גילי סהר, מנכ"ל Dicomano Labs, שמלווה את ServiceNow מאז הקמת הסניף הישראלי, עם 47 לקוחות גדולים ומרוצים. Dicomano Labs מונה כ-60 עובדים, אבל עם צמיחה כזאת מטאורית במספר הלקוחות, סהר צופה שעד השנה הבאה מספר עובדי החברה יגיע ל-100.

Do It Wise, שבראשה עומד עידן הראל, היא שותפה חדשה, שמוצאת ב-ServiceNow פלטפורמה שמשאירה את המתחרים שלה הרחק מאחור. עם ניסיון של כמה פרויקטים ראשונים, גם Do It Wise מצפה לפרויקטים הרבים שבדרך. היא משתפת פעולה עם Dicomano Labs מתוך הבנה שרק יחד אפשר לנצח.

"יש לנו פה עסק עם שותפי בוטיק, חברים לדרך, מקצוענים משכמם ומעלה", אמרה לימור אפיק, מנהלת אזורית ב-ServiceNow. "הם מכירים את ServiceNow לעומק, עוקבים אחרי כל גרסה חדשה שיוצאת ולומדים אותה, עובדים עם הלקוח כתף אל כתף ומיישמים יחד את הפתרון, בהתאמה לצרכים ולאתגרים".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

מימין: פאול יגר, מנהל מכירות ב-ServiceNow; עידן הראל, מנכ"ל Do It Wise; לימור אפיק, מנהלת אזורית ב-ServiceNow; גילי סהר, מנכ"ל Dicomano Labs; ואורי בן שמואל, מנהל מכירות ב-ServiceNow. צילום: יניב פאר

מימין: פאול יגר, מנהל מכירות ב-ServiceNow; עידן הראל, מנכ"ל Do It Wise; לימור אפיק, מנהלת אזורית ב-ServiceNow; גילי סהר, מנכ"ל Dicomano Labs; ואורי בן שמואל, מנהל מכירות ב-ServiceNow. צילום: יניב פאר

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים