הבורסה ליהלומים תפתח מרכז חדשנות לסטארט-אפים

המרכז, שייקרא Diamond Tech, יעניק סיוע לסטארט-אפים ישראליים וזרים שנמצאים בשלב ההתחלתי של הפיתוח ● הבורסה תיגש למכרז הממשלתי, על מנת לקבל זיכיון "מעבדה לחדשנות"

יורם דבש, נשיא הבורסה ליהלומים. צילום: שחף הבר

הבורסה ליהלומים ברמת גן הודיעה כי תפתח מרכז לחדשנות, שיעניק תמיכה כספית וארגונית לחברות סטארט-אפ שיפתחו טכנולוגיות הקשורות לענף היהלומים.

המרכז, שייקרא Diamond Tech, יעניק סיוע לסטארט-אפים ישראליים וזרים שנמצאים בשלב ההתחלתי של הפיתוח. במסגרת זאת הודיעה הבורסה ליהלומים כי היא ניגשת למכרז הרשות לחדשנות לקבלת זיכיון "מעבדה לחדשנות", שבמסגרתו יוקמו חמש מעבדות לחדשנות בענפים מסורתיים.

בבורסה מדגישים כי הם מתכוונים להשתמש במרכז כדי לסייע לסטארט-אפים שיפתחו טכנולוגיות המבוססות על שימושים ביהלומים וטכנולוגיות שסייעו לתעשיית היהלומים. הכוונה היא, לדבריהם, לא רק לתכשיטנות, אלא גם לתעשיות הרובוטיקה, התוכנה, החומרה, הטכנולוגיות הרפואיות, טכנולוגיות החלל, הפיננסים והמסחר.

לצורך ההשתתפות במכרז חברה הבורסה לחברות הניג הבריטית ושרין הישראלית, שמפתחת טכנולוגיות לתעשיית היהלומים.

"הבורסה ליהלומים קיבלה החלטה להקים מרכז לחדשנות, מתוך הבנה שתעשיית היהלומים צריכה להתפתח טכנולוגית", אמר הנשיא שלה, יורם דבש. "ישראל היא מובילה עולמית בפיתוחים טכנולוגיים – מה שהופך אותנו למקום אידיאלי לנתב את תעשיית היהלומים הגלובלית לכיוונים טכנולוגיים חדשים. הבורסה תרתום את כוחה והשפעתה כדי להבטיח את הצלחת חברות הסטארט-אפ הללו ואת תרומתן לתעשיית היהלומים העולמית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים