"ניתוח נרחב של נתונים יאפשר לוחמה עדכנית בפשעי סייבר"

לדברי אור צמח, מומחה לפתרונות טכנולוגיים במיקרוסופט ישראל, "כולם יודעים שאבטחת מידע היא קריטית, אבל יש עוד הרבה מה לעשות בתחום"

אור צמח, מומחה לפתרונות טכנולוגיים במיקרוסופט ישראל. צילום: תומר פולטין

"בכל יום אנחנו מוצאים כ-300 אלף איומים. כולם יודעים שאבטחת מידע היא קריטית, אבל יש עוד הרבה מה לעשות בתחום. כך, למשל, כדאי לארגונים לבצע ניתוח נרחב של נתונים, משום שהוא יאפשר להם להילחם בפשעי הסייבר בצורה העדכנית ביותר. כמו כן, צריך לדאוג שמערכות האבטחה ידברו ביניהן, משום שאם זה לא יקרה – ההאקרים יהיו תמיד צעד אחד לפנינו", כך התריע אור צמח, מומחה לפתרונות טכנולוגיים במיקרוסופט (Microsoft) ישראל.

צמח אמר את הדברים בכנס Fintech Junction של אנשים ומחשבים, שנערך במלון הילטון בתל אביב, בהשתתפות 1,500 אנשי IT מעולמות הפיננסים והפינטק. הכנס עסק בחיבור שבין טכנולוגיה לכלכלה.

צמח אמר בבימת הסייבר, שהייתה חלק מהכנס, כי "מניעה ובידוד של איומים הכרחיים לשמירה על פרודוקטיביות בארגון ולתפוקת העובדים בו".

הוא הדגים מה עושה החברה בכדי להגן על מוסדות פיננסיים ברחבי העולם. צמח הציג לשומעיו כיצד מיקרוסופט רואה את הגנת ההתקנים שלה – החל משרתים ארגוניים וכלה בגרסה החדשה של Xbox. כמו כן, הוא הדגים את יכולותיהן של מערכות האבטחה השונות של החברה והסביר כי "כיום קיימת ב-Windows 10 הטכנולוגיה לייצר וירטואליזציה ולהשתמש בה על מנת לבודד איומים בארגון".

שי שחק, ארכיטקט פתרונות ענן במיקרוסופט ישראל. צילום: תומר פולטין

שי שחק, ארכיטקט פתרונות ענן במיקרוסופט ישראל. צילום: תומר פולטין

צמח אמר ש-"אנחנו לוקחים את הדטה שמצטברת אצל ארגונים בכדי לספק להם אבטחה. פלטפורמות מאובטחות אינן רק אבטחת מערכת המידע אלא אבטחת הדטה שעל המכשיר, אבטחת התשתית ועוד".

"חובה לזהות ולנתח דטה"

בהמשך עלה על הבמה שי שחק, ארכיטקט פתרונות ענן במיקרוסופט ישראל, שהסביר על ההגנה שמציעה החברה שלו לתשתיות דרך Azure והרחיב על פתרונותיה לתשתיות כשירות (IaaS) ולפלטפורמה כשירות (PaaS).

הוא אמר ש-"המעבר לענן מחייב להרגיע דאגות של ארגונים שחוששים מדליפות מידע. אלא שבסופו של עניין, הם מגלים שדווקא לאחר המעבר הם מאובטחים יותר". שחק הוסיף כי "בענן ניתן להשתמש בכלי אבטחה ומשאבים רבים ומגוונים יותר. הלקוח רוצה הכול במקום אחד (One Stop Shop)".

הענן, לדבריו, מאפשר מעקב מהיכן מבוצעות כניסות ומספק דרך לזהות ניסיונות חדירה חריגים. "אנחנו מציעים מגוון אמצעים לאבטחת המידע על הענן כדי להבטיח ללקוחות שהדטה שלהם שמור ובטוח בעידן הנוכחי". בין היתר, הציג שחק את פתרון ה-Identity Protection, שמפחית יכולות חדירה על ידי חסימה, ואת ה-Key Vault – מקום לשמירה של מידע חשוב, מעין כספת בענן. שחק הבהיר שכלל האמצעים של מיקרוסופט הם "חלק מהבנתנו שהמשחק השתנה ושחובה עלינו לזהות ולנתח דטה. ספקית הענן למעשה מסירה את הדאגה מהלקוח והיא ששומרת על הנתונים שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים