מה צפוי לכלול ה-Galaxy Note 8?

סמסונג מעוניינת לתקן את הרושם הרע שנוצר בעקבות אסון ה-Note 7 ועל פי הדיווחים מכניסה בגרסה הבאה של הפאבלט שלה שיפורים רבים ● במה מדובר?

גיוס בעקבות האסון. Note 7. מקור: אתר סמסונג

פאבלט ה-Galaxy Note 8 של סמסונג (Samsung), שצפוי לצאת בתקופה הקרובה, יישא מסך אינפיניטי – כך לפי פרסומים בהולנד. החברה כבר משתמשת במסך כזה ב-Galaxy S8, ומצפה בעזרת המכשיר החדש להחיות את קו הפאבלטים שלה, שסבל מאסון ה-Note 7.

לפי מקורות בחברה, ה-Note 8 יהיה בעל מסך בגודל 6.3 אינץ' מקצה לקצה וביחס של 18.5:9, כמו במכשירי ה-S8 וה-+S8. הדיווח אינו מספק מידע על הרזולוציה של המסך, אבל השמועות אומרות שבמכשיר החדש תעשה סמסונג קפיצה ל-4K.

סרטון וידיאו שפורסם בטוויטר (Twitter) מראה את חזית מכשיר ה-Note 8 הצפוי, שיהיה בעל קימורים בצדדים ושהמסגרת העליונה והתחתונה שלו תהיה דקיקה.

שיפורים בהיבטים רבים

עוד לפי הדיווחים האחרונים, ה-Note 8 יהווה שיפור לעומת ה-S8 בהיבטים רבים. למשל, לפי ההערכות, טכנולוגיית טביעת האצבע תשולב בו בתוך המסך ולא בגב המכשיר. בנוסף, בתמונות שדלפו לרשת נראית מערכת של שתי מצלמות בגב המכשיר, שממוקמות דווקא לאורך ולא לרוחב. לפי כמה אנליסטים, היא תהיה טובה יותר מזו שב-iPhone 7 Plus של אפל (Apple) ועשויה לאתגר גם את ה-iPhone 8 הצפוי של החברה המתחרה. בגב המכשיר ימוקמו בנוסף חיישן קצב לב ופלאש LED, מתחת למצלמה הדו-מוקדית.

דיווחים שונים טוענים כי ה-Note 8 יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסת 7.1.1 – נוגאט (Nogat), ובערך באותו הזמן גוגל (Google) תשחרר את גרסת ה-O של מערכת ההפעלה שלה, קרוב לוודאי במכשיר ה-Pixel 2.

מעבד הליבה של ה-Note 8 צפוי להיות ה-Snapdragon 835 או ה-Exynos 8895 – בתלות באזור. עוד מאפיינים צפויים הם שקע 3.5 מ"מ לאוזניות, זיכרון RAM של 6 ג'יגה-בייט, שקע USB מסוג C והעוזרת הקולית Bixby. כמו בקודמיו, גם ה-Note 8 יתופעל באמצעות סטיילוס.

באשר למועד ההשקה, אם החברה תיצמד למועד ההשקה המסורתי של מכשירי ה-Note – החברה תציג את המכשיר באוגוסט, ויש הסבורים שהוא יוצג בתערוכת IFA, שתיפתח בברלין ב-1 בספטמבר.

אבל עוד לפני השקת ה-Note 8 צפויה סמסונג להשיק את הגרסה המוחדשת של ה-Note 7 בשווקים מסוימים במחירים מופחתים, לאחר שהחליפה את הסוללה הבעייתית בכמיליון מכשירים שאספה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים