"האתגר: בכל זמן נתון לדעת מה מחובר לכם לרשת"

"הגידול בכמות הרכיבים המתחברים הוא עצום - ברובם, אין באמת התייחסות להיבטי אבטחת מידע", כך אמר רובי כהן, מנהל צוות ה-Presales Networking בארובה

רובי כהן, מנהל צוות פריסייל בארובה מבית HPE. צילום: ניב קנטור

"העולם משתנה והקישוריות הופכת להיות מילת מפתח בארגונים. אלא שהעולם החדש הזה, הכולל מענה לדרישה לחיבור מכל מקום בכל עת, מציב אתגר אבטחה: נדרש לדעת, בכל זמן נתון – מי מחובר לרשת הארגונית שלכם", כך אמר רובי כהן, מנהל צוות ה-Presales Networking בארובה (Aruba) מבית HPE ישראל.

כהן דיבר בכנס InfoSec 2017. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך זו השנה ה-18, והוא התקיים באחרונה במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצועני אבטחת מידע והגנת הסייבר. את הכנס הנחה יהודה קונפורטס, עורך ראשי של הקבוצה.

"מגמת האינטרנט של הדברים תופסת תאוצה בכל מקום בעולם", אמר כהן. "הגידול בכמות הרכיבים המתחברים הוא עצום. ברוב הרכיבים אין באמת התייחסות להיבטי אבטחת מידע, אין אותנטיקציה ואין יכולת לזהות מה הרכיב".

קבלת החלטות בזמן אמת

"כך, ראינו את פוטנציאל הנזק ברכיבי האינטרנט של הדברים במתקפה שהייתה באוקטובר האחרון על דיין (Dyn), חברת תשתיות אינטרנט וספקית שירותי DNS. המתקפות היו מסוג DDoS, מתקפות מניעת שירות מבוזרת, היוצרות עומס רב על אתר במועד נתון – עד לקריסתו. ההאקרים השתלטו על עשרות מיליוני רכיבים של אינטרנט של הדברים, בעזרת נוזקה בשם Miari ובכך העצימו את היקף הנזק. אותם רכיבים הם חסרי הגנת סייבר".

ארובה, ציין כהן, "נרכשה על ידי HPE לפני שנתיים. הפתרונות שלה משתלבים בהיצע הפתרונות של HPE ומהווים תוספת לא רק באזור התשתית, אלא גם באזורי האינטרנט של הדברים".

"ארובה מייצרת ציוד ומפתחת תוכנה לרשתות Wi-Fi. עולם החיישנים והמצלמות הוא מרכיב מרכזי בפרויקטים רבים. כך, אנו מספקים רשת תקשורת המעבירה את כלל המידע בזמן קצר; אנו מחברים את כל האמצעים על מנת לייצר כוח עיבוד ולבנות אינטגרציה מהירה בעולם התקשורת; יש לנו מנוע אינטרנט של הדברים המסייע לקבלת החלטות בזמן אמת; כאשר המידע מגיע, נדרש לבצע לו אימות ולעטוף את כל התקשורת במעטפת אבטחת מידע; לבסוף יש לערוך למידע ניתוח על מנת לקבל תובנות מושכלות".

כהן סיכם באומרו כי "אנו נותנים פתרונות על גבי תשתיות מרובות ספקים – אנו יודעים לעבוד עם מערכות אחרות. בעזרת הרכישות שעשינו, אנו מספקים מעטפת אבטחה כוללת לעולם הנייד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים